08.02.22, 20:20
Blowek otwiera sieć wirtualnych restauracji
Karol ‘Blowek’ Gązwa, jeden z polskich youtuberów, otworzył sieć własnych wirtualnych restauracji - BlowBurgers. Lokale serwują między innymi burgery z autorskimi dodatkami polecanymi przez influencera.
W dobie pandemii własna sieć stacjonarnych restauracji to ryzykowne przedsięwzięcie. Zyskują jednak na znaczeniu koncepty, które oferują produkty z dowozem w wybrane miejsce. Na taki model biznesu zdecydował się Karol Gązwa ‘Blowek’, który otworzył swoją restaurację - BlowBurgers. Projekt powstał dzięki współpracy z firmą Rebel Tang, którą w imieniu Blowka nawiązała agencja Fantasyexpo oraz Wolski Management. Wirtualna restauracja Blowka, bo o takiej mowa, to pierwsza tego typu realizacja w Polsce.
"Inspiracją mojego pomysłu, by stworzyć sieć wirtualnych restauracji był MrBeast, który zapoczątkował w USA taki koncept. Wzorując się na najlepszych postanowiłem otworzyć coś podobnego w naszym kraju. Ogromnie się cieszę, z tego projektu, to super uczucie i mega przygoda przede mną. No i oczywiście będzie to okazja do tworzenia sporo ciekawego i nowego kontentu. Mam nadzieję, że będzie Wam smakowało!" - mówi Karol ‘Blowek’ Gązwa.
Pierwsze wirtualne restauracje pojawiły się w Warszawie 24 stycznia br. Twórca ma w planach ekspansję i otworzenie podobnych konceptów w kolejnych miastach w Polsce. Wszystkie mają powstawać we współpracy z firmą Rebel Tang.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze