20.02.22, 21:00
Życie układasz całe życie. IKEA chce ułatwić realizacji pasji klientów
Kampania IKEA pod hasłem "Życie układasz całe życie" ruszyła 7 lutego 2022 r. Marka chce wspierać swoich klientów, proponując produkty ułatwiające realizację pasji i odkrywanie różnych życiowych dróg.
"Tą kampanią chcemy pokazać, że nikt nie musi się określać raz na zawsze, że wciąż jest dobry czas na realizację marzeń i zmianę ścieżki życiowej. Natomiast rozwiązania oraz produkty IKEA ułatwiają kwestie związane z urządzaniem domu, żeby jak najlepiej wspierał nasze wybory i pasje. Nie dajmy się zaszufladkować, wszak życie układa się całe życie" - mówi Karolina Szabłowska, Marketing Communications Manager w IKEA Retail Polska.
Kampania obejmuje 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz filmy w internecie. Bracia Kacperczyk obecni w video kampanii, do której użyczyli swojego utworu “Niebieskie ptaki”, nie zamykają się na jeden gatunek muzyczny. Pan Tomasz dba o swój teleskop, przechowując go w pojemniku na półce, a Emilia łączy pracę w sferze finansów z feminizmem i całą swoją papierologię mieści w segregatorach.
Akcja wspierana będzie poprzez szeroko pojęte działania w ramach kampanii display i komunikacji w mediach społecznościowych, a w kolejnych miesiącach zostaną do niej dodane następne aktywacje, o czym marka informować będzie na bieżąco.
Reżyserii podjął się Kuba Michalczuk. Podkład do spotu stworzyli Bracia Kacperczyk. Za produkcję odpowiada Papaya, a zakup mediów – Wavemaker. Agencją reklamową, odpowiedzialną za koncept jest VLMY&R, natomiast za komunikację PR – Garden of Words.
Komentarze