20.02.22, 22:00
Quebonafide i FORXST z premierą nowego produktu w sklepach Lidl Polska
Para muzyków – Quebonafide i FORXST wystartowali z projektem MISS TI w sieci Lidl Polska. Wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea, pojawią się jako pierwsze produkty spożywcze marki premierowo w ofercie sieci Lidl.
Od 9 lutego 2022 r. klienci sieci Lidl Polska będą mogli premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI.
Pomysł na napoje powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji. „Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie!” – przyznają muzycy.
Obie wersje, wegańska Matcha Latte jak i Milk Tea z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wybiorów żywieniowych. Opakowania stworzono w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada SOTI Natural sp. z o.o.
Dwa warianty smakowe napojów, w dniach od 9 lutego do 30 marca br. spośród sieci handlowych dostępne będą wyłącznie w sklepach Lidl Polska.
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatutułowane THIRSTY NIGHT.
Komentarze