11.02.22, 12:29
Jakub Polakowski w zespole Havas Intelligence
Havas Media Group wzmacnia kompetencje w obszarze strategii komunikacji marketingowej. W lutym br. do zespołu Havas Intelligence dołączył Jakub Polakowski, który objął stanowisko Strategy Director.
W lutym br. do Havas Media Group dołączył Jakub Polakowski obejmując stanowisko Strategy Director w zespole strategiczno-badawczym Havas Intelligence. Polakowski łączy wiedzę o kanałach online i offline – przez ostatnie osiem lat jako Strategy Director w K2 Precise zajmował się tworzeniem strategii mediowych i doradztwem strategicznym zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business. To strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu klientów z wielu różnych kategorii, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Honda, Samsung, LG, PZU, Raiffeisen Polbank, UPC, TUI, Allegro, Carrefour, Nutricia, Danone, GSK, USP Zdrowie czy L'Oréal. Współtworzył jeden z pierwszych działów digital media na polskim rynku agencyjnym w ramach Grupy Publicis.
Jakub Polakowski na stanowisku Strategy Directora będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie zarówno obecnych klientów, jak również nowych podczas procesów z obszaru new business. Jego kompetencje wzmocnią także zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych, pozwalających na bieżące mierzenie efektywności prowadzonych działań reklamowych.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze