17.02.22, 14:09

Susz delikatnie. Electrolux prezentuje zalety suszarek z linii PerfectCare

Logo Electrolux, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania produktowa marki Electrolux pod hasłem „Susz delikatnie”, która promuje właściwości i zalety suszarek do ubrań z linii Electrolux PerfectCare. 

Suszarki z linii Electrolux PerfectCare mają za zadanie oszczędzać wodę i energię oraz przedłużać trwałość ubrań. Aktywacja pokazuje jak zachowują się tkaniny wysuszone w sprzętach Electrolux, w porównaniu z wolnostojącymi suszarkami do ubrań lub suszone na wolnym powietrzu.

W przejściu podziemnym pod warszawską Rotundą, przy wejściu na stołeczną „patelnię” ustawione zostały specjalne gabloty, w których zaprezentowano działanie suszarek Electrolux na przykładzie kilku ubrań i delikatnych tkanin. Ekspozycja będzie dostępna do końca lutego 2022 r.

Dodatkowo przed centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie przygotowano akcję ambientową – strefę Electrolux, w której postawiono wielką suszarkę. Każdy, kto do niej wejdzie będzie mógł poczuć efekt suszenia w sprzętach Electrolux. Aktywacji towarzyszy konkurs na Instagramie marki z nagrodami, w ramach którego należy dodać zdjęcie strefy z hasztagiem #suszdelikatnie i uzasadnić, dlaczego powinno się wygrać suszarkę PerfectCare. Ambient i konkurs potrwają do 19 lutego br.

Kampania obejmuje niestandardowe działania OOH i ambient w Warszawie połączony z konkursem dla konsumentów. Za strategię i kreację działań promujących suszarki Electrolux PerfectCare odpowiada agencja Cut The Mustard, a produkcją działań ambientowych zajęła się agencja Awena.

Komentarze

Powiązane

12.07.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Hochland z billboardem sponsorskim. Ma dotrzeć do prawie 8 mln osób w grupie docelowej
Hochland w lipcu i sierpniu br. zamierza promować swoje produkty, wykorzystując do tego billboard sponsorski.
12.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kampania pieczywa BIO Piekarni Cukierni Putka na EKO wiatach AMS
Do swojej kampanii sieć piekarni Putka wykorzystuje certyfikowane EKO wiaty AMS na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi.
12.07.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Jakub Zajdel w zespole New Business Development Committee IPREX
Jakub Zajdel, CEO more communications agency dołączył do New Business Development Committee w globalnej sieci IPREX. W latach 2020-2022 pełnił on funkcję EMEA President organizacji.
11.07.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Miej na to Magne B6 Forte. Kampania Sanofi ma skupiać się na edukacji zdrowotnej
Sanofi, we współpracy z FCB Health Spark, uruchomiło nową kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”. Akcja ma skupiać się na edukacji zdrowotnej.
11.07.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank nawiązał współpracę z Narodową Drużyną Esportową
Alior Bank staje się oficjalnym sponsorem Narodowej Drużyny Esportu. Wcześniej bank wspierał akademickie eventy.
11.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla Compeed
Agencja ASAP&ASAP opracowała kampanię dla marki Compeed, (Perrigo Poland). Akcja potrwa dwa miesiące.
11.07.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita
Streetcom przygotuje i zrealizuje kampanie influencerskie dla czterech marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach umowy, agencja ma przeprowadzić akcje do końca 2024 r.
11.07.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Weber Shandwick promuje stolicę Łotwy
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi do zrealizowania kampanii promującej Rygę.
11.07.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
No-Spa Max z kampanią „Bycie kobietą nie musi boleć” od Publicis Worldwide
Publicis Worldwide przygotowała kampanię dla No-Spa Max, która ruszyła 1 lipca br. Hasło akcji to „Bycie kobietą nie musi boleć”.
11.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House wygrywa przetarg na obsługę dwóch marek Dr Wolff Group
ONE House i Dr Wolff Group rozpoczęły współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za strategie marketingowe dla marek Alpecin i Plantur 39.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.