02.03.22, 16:00

Tigers kupuj 60 proc. udziałów w Automation House

Logo Tigers, fot.: materiały prasowe

1 marca 2022 roku utworzona zostanie spółka Automation House, zajmująca się automatyzacją procesów i raportowania w firmach. Tigers objęło w niej 60% udziałów. Automation House to czwarta spółka w grupie Tigers.

Automation House to firma specjalizująca się w tworzeniu automatycznych rozwiązań dla organizacji. Wspiera inne firmy w optymalizacji czasu pracy, poprzez automatyzację obiegu dokumentów prawnych i księgowych, kontakt z klientami, tworzenie bannerów, planowanie publikacji treści czy generowanie umów.

Automation House stanowić będzie czwartą spółkę w grupie Tigers. Działająca w jej ramach Huqiao zajmuje się marketingiem w Chinach, Tigers zajmuje się digital marketingiem, natomiast Tigers Dev odpowiada za budowanie platformy do onboardingu pracowników. Ostatnia z akwizycji w tym roku realizuje strategię obraną przez Tigers na początku 2022 r.

Współpraca z Automation House ma na celu wprowadzenie automatyzacji w pozostałych spółkach Tigers. Ma również zapewnić wsparcie nowym klientom, zainteresowanym optymalizacją i automatyzacją procesów, a także poszukującym rozwiązań wpływających na efektywność pracy zespołów. Dzięki jasnemu zmapowaniu procesu i usunięciu z niego ręcznie wykonywanych działań firmy oszczędzają czas i pieniądze.

Tigers będzie udostępniać spółce usługi operacyjne z zakresu HR, administracji, finansów i księgowości w ramach shared services. Grzegorz Róg i Adam Gospodarczyk wnoszą ze sobą silne marki osobiste związane z automatyzacją i technologiami no-code, low-code, a także tworzą autorski software, dzięki któremu wprowadzanie i utrzymywanie automatyzacji z Automation House będzie jeszcze prostsze i szybsze.

Komentarze

Powiązane

21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.