04.03.22, 21:30
UNIQUE ONE z loterią dla marki WINIARY
Firma Nestlè Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii audioteksowej dla marki WINIARY pod hasłem „Smak inspiracji, smak wygranej!"
Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich majonezów marki WINIARY. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 marca i potrwa do 16 kwietnia 2022 r.
Aby wziąć udział w loterii należy, jednorazowo kupić dowolny majonez WINIARY i wysłać SMS. Prawidłowe zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody głównej. Regulamin loterii dostępny jest na stronie marki. Loteria audioteksowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają kampania reklamowa w social media, Internecie oraz w telewizji. Za kampanię telewizyjną odpowiedzialna jest agencja Oglivy, za zakup mediów odpowiada Thrive Tru.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze