18.03.22, 17:39

PGE sponsorem Polskiego Związku Żeglarskiego

Agata Barwińska, fot.: materiały prasowe

PGE Polska Grupa Energetyczna została sponsorem głównym Polskiego Związku Żeglarskiego. Umowa została zawarta do końca 2022 roku. Prowadzona na wielu płaszczyznach współpraca, obejmie kluczowe wydarzenia, m.in. regaty Gdynia Sailing Days czy Ogólnopolski Program Edukacji Żeglarskiej PolSailing.

"Nawiązanie współpracy z partnerem doskonale rozumiejącym sport, któremu idee i wartości żeglarskie są bardzo bliskie, to kolejny kamień milowy w rozwoju naszych aktywności. Naszej współpracy poza wymiarem marketingowym towarzyszyć będzie misja, którą jest organizacja wszelkich działań związanych z żeglarstwem powszechnym, młodzieżowym i wyczynowym w Polsce celem zwiększenia jego popularności, umożliwiając jak najlepsze warunki dla wszystkich uprawiających ten sport. Nasza współpraca z pewnością przyczyni się do wychowywania żeglarskiej młodzieży, przyciągania do naszego sportu najmłodszych i dbałości o zawodników z potencjałem medalowym imprez rangi mistrzowskiej, a także Igrzysk Olimpijskich. Wspólnie z PGE obejmujemy szeroki wachlarz działalności Polskiego Związku Żeglarskiego. Chciałbym podziękować zarządowi firmy za zaufanie i podjęcie wyzwań jednoczących nasze wspólne cele" – mówi Tomasz Chamera, prezes PZŻ.

Współpraca PGE i Polskiego Związku Żeglarskiego obejmuje, m.in. powołanie PGE Sailing Team Poland. To grupa ambasadorów, wybrana spośród członków Kadry Narodowej w żeglarstwie. Wśród nich są reprezentanci Polski w klasach olimpijskich, m.in. Agata Barwińska, Julia Damasiewicz, Mikołaj Staniul, Jakub Sztorch, Aleksandra Melzacka, Sandra Jankowiak, a także czołowi windsurferzy, rywalizujący w nowej klasie olimpijskiej iQFoil - Maciej Rutkowski, Michał Polak, Radosław Furmański, Paweł Tarnowski, Maja Dziarnowska i Kamil Manowiecki.

PGE będzie wspierać rozwój Ogólnopolskiego Programu Edukacji Żeglarskiej PolSailing, prowadzonego od lat pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki. Ma on na celu upowszechnianie żeglarstwa wśród dzieci i młodzieży z całej Polski. Podstawą programu jest nie tylko nauka podstaw żeglarstwa, ale również przekazywanie wiedzy dotyczącej zasad bezpieczeństwa nad wodą, zdrowego stylu życia oraz odpowiedzialnej postawy wobec środowiska naturalnego.

Wsparcie PGE obejmuje też rozwój działalności e-sportowej, poprzez organizację cyklu wirtualnych regat eSailing Puchar Polski PGE. PGE aktywnie włączy się również w organizację najważniejszej imprezy żeglarskiej w Polsce – Gdynia Sailing Days.

Komentarze

Powiązane

18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.