14.03.22, 18:04
Jesteśmy tacy jak TY! Nowa kampania Centrum Handlowego Bonarka
Centrum handlowe Bonarka w Krakowie w marcu br. ruszyło z nową kampanią reklamową. Galeria jest w trakcie modernizacji, która całkowicie ją odmieni. Inspiracją dla twórców kampanii były wizerunki tak zwanych wawelskich głów, które w kolejnych odsłonach kampanii układają się w cykl portretów współczesnych mieszkańców. Pierwszy obraz cyklu reklamowego można już oglądać w Internecie i na ulicach Krakowa.
Nowa kampania reklamowa Bonarki nawiązuje do stylu życia klientów galerii. Punktem wyjścia do formy, stylu i motywów nowej kampanii jest, zespół rzeźbionych i polichromowanych głów ludzkich, zdobiący strop Sali Poselskiej Zamku Królewskiego na Wawelu. Na wzór wawelskich pierwowzorów, powstaje oparta na kolażu wariacja reklamy, w której główną rolę grają klienci. Stosując analogię do kasetonów, które okalają słynne krakowskie rzeźby pokazano współczesne osobowości konsumentów, ich różnorodność, typy osobowości, zmienne potrzeby i oczekiwania. Centrum staje się lustrem współczesności i mówi „Jesteśmy tacy jak Ty”.
Nowa kampania dynamizuje wizerunek marki. Postać dotychczasowej ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej zamienia się w galerię portretów współczesnych mieszkańców Krakowa, akcentując tym samym nowy charakter, styl i temperament Centrum Handlowego Bonarka.
Kampania reklamowa oparta na nowych projektach, będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych w tym na dynamic backlight i digital citylight i w internecie. Przygotowano także spoty radiowe i video, które będę emitowane w kinach studyjnych, Multikinie oraz w mediach własnych centrum. Każda akcja taktyczna będzie promowana również na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Firma Reklamowa KUC.
Komentarze