15.03.22, 15:10
300 tys. zł dla Polskiej Misji Medycznej. Rozgłośnie radiowe wyemitowały dwa Bloki Charytatywne na rzecz Ukrainy
14 marca br., 168 stacji radiowych w całej Polsce wyemitowało dwa Charytatywne Bloki Reklamowe dla Ukrainy. Całkowity przychód z akcji – 300 tys. zł zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej.
Każda ze stacji należących do czterech grup radiowych, które zorganizowały akcję: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA, przekazała na jej rzecz 360 sekund swojego czasu reklamowego. Bloki Charytatywne zostały wyemitowane w 168 stacjach – ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.
W sumie do akcji włączyło się 15 marek, dzięki którym udało się uzbierać 300 tys. zł. Spoty-cegiełki (każdy sprzedawany po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 brandów: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, lody Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Orlen i Ravi.
Radiowe Bloki Charytatywne nadano w dwóch pasmach: 9:00-10:00 i 14:00-15:00. W sumie przekaz mógł dotrzeć do ponad 8 mln Polaków – zasięg w tym czasie 168 stacji biorących udział w akcji to 8,3 mln osób, a łączny udział w czasie słuchania tych rozgłośni wynosi 74 proc.
Komentarze