18.03.22, 09:00
Wybierz swój własny kurs. Nowa kampania Betclic
Ruszyła nowa kampania Betclic pod hasłem „Wybierz swój własny kurs”. Agencja 180heartbeats +JUNG v MATT pokazała w spotach historie młodych bohaterów, którzy stawiają na marzenia, nierzadko wbrew oczekiwaniom rodziny czy przyjaciół.
"W naszych filmach widzimy przemianę czterech bohaterów, ale szczerze mówiąc, mogłaby to być podróż każdego z nas" - mówi Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Ogólnopolska kampania "Wybierz swój własny kurs" będzie realizowana w telewizji, w Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Spoty wyprodukował F25 Production House. Media zaplanował i zakupił Star Media. Filmy wyreżyserował Krzysztof Kosz. Autorką zdjęć jest Karolina Harz.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze