22.03.22, 16:00
Dobrze się sprząta razem. SIDOLUX unowocześnia swój wizerunek
SIDOLUX, polska marka środków czystości, obecna na rynku od blisko 30 lat, przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych produktów. SIDOLUX jednocześnie rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”.
Nowe logo SIDOLUX zyskało niebieskie tło oraz złoty akcent, a ostatnia litera z nazwy – „X” przechodzi w łuk, nadając całemu logotypowi eliptyczny kształt. Na odświeżonych etykietach produktów umieszczono dodatkowe informacje dla konsumentów – korzyści z używania danego preparatu oraz zapach.
"Nowy wizerunek jest częścią naszej aktualnej strategii komunikacyjnej, którą będziemy prowadzić i rozwijać w najbliższym czasie. Odświeżone logo jest dobrze widoczne i czytelne dla konsumenta. Z jednej strony podkreśla dobrze znaną – już od 1993 roku – jakość marki SIDOLUX, z drugiej eksponuje nowoczesny design. Działania realizujemy pod hasłem: „Dobrze się sprząta razem" – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX.
Kompleksowy rebranding SIDOLUX powierzono agencji SiebertHead. W ramach kampanii „Dobrze się sprząta razem” przewidziane są aktywacje influencerskie, kampania mediowa oraz media relations. Za działania z zakresu public relations odpowiada agencja PR Hub.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze