10.04.22, 17:00
Kampania reklamowa Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru
Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru i tym samym rozpoczyna nowy etap swojej działalności oraz zacieśnia współpracę z Grupą M&G, do której należy. Ubezpieczyciel startuje z nową kampanią reklamową, „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”. Filmy reklamowe Prudential emitowane są od 23 marca br.
Kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru” rozpoczyna nowy etap działalności firmy, która pod zmienioną marką Pru zamierza sukcesywnie rozszerzać swoją ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G. Jest to wynik bliższej współpracy z właścicielem ubezpieczyciela, brytyjską Grupą M&G, specjalizującą się w zarządzaniu aktywami i pomnażaniu zgromadzonych oszczędności swoich klientów.
„Najnowsza kampania reklamowa podkreśli wyznawane przez nas wartości. Zmieniamy się i rozwijamy, ale nasza misja i podejście do Klienta pozostają niezmienne. Nadal umiemy słuchać i rozmawiać o ubezpieczeniach oraz rozpoznawać potrzeby naszych Klientów. Każdą zawartą polisę traktujemy jako obietnicę, za którą stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Doskonale rozumiemy, że za każdą z nich stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania. Zmiana marki podkreśla, że chcemy być jeszcze bliżej naszych Klientów, skracać dystans oraz umocnić nasze indywidualne podejście do ich spraw. Formalnie pozostajemy towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential, ale dla Ciebie jesteśmy Pru” - mówi Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.
Prudential zaplanował działania reklamowe do końca br., dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz formatach wideo i display w Internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.
Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Publicis Lion, należąca do struktur Publicis Worldwide Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15” i 30”. Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze