08.04.22, 18:34

Nowe twarze i awanse w spółce Going.

Nowe osoby i awanse w spółce Going., fot.: materiały prasowe

Rok 2022 dla Going. to czas znaczących ruchów na polu rozwoju. Do ekosystemu promocyjno-biletowego na polskim rynku dołączyli Agnieszka Lipińska i Jakub Zakrzewski. Michał Sieciński awansował na stanowisko Head of Content & Marketing, a Tomasz Lisek objął funkcję Head of Production & Special Projects.

„Niemal dwuletni czas pandemii, z niewielkimi okresami uwolnienia branży, pozwolił nam na istotne przegrupowanie sił, namysł nad dotychczasową strategią oraz stworzenie nowych elementów planów rozwojowych. Postanowiliśmy znacznie mocniej postawić na ludzi: zarówno naszych Użytkowników i Użytkowniczki, jak i - przede wszystkim - na Załogę Going., z której jesteśmy szczególnie dumni. Oba kierunki wymagały wzmocnienia: stąd poszukiwanie mocnego wsparcia w tym zakresie". – mówi Anna Maria Żurek, COO Going.

Nowa Head of People and Culture, Agnieszka Lipińska to managerka z wieloletnim doświadczeniem w strategicznym zarządzaniu HR, pozyskiwaniem talentów, komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem. W zmodyfikowanym dziale HR w Going. odpowiada za rozwój środowiska pracy, kierując się misją transformacji kultury organizacyjnej mocno osadzonej w wartościach i DNA marki.

Jakub Zakrzewski dołączył do Going. jako Head of Growth i odpowiada za wzrost liczby aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej oraz jej dalszy rozwój. Posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym marketingu, w szczególności w marketingu wzrostu. Tworzył i wdrażał strategie marketingowe oraz różnorodne taktyki promocyjne.

W spółce nie zabrakło również awansów. Michał Sieciński jest związany z Going. od 2019 r. Do tej pory odpowiadał za kierowanie działaniami contentowymi, zarządzając pracami redakcji, social mediów i produkcji treści. Teraz jego kompetencje zostały poszerzone o performance marketing, a Michał objął stanowisko Head of Content & Marketing. Jest związany z branżą kreatywną od ośmiu lat.

Na stanowisko Head of Production & Special Projects awansował Tomasz Lisek, związany z Going. od dwóch lat. Zajmuje się wszystkimi działaniami niestandardowymi: od mniejszych wspierających działania brandowe marki po największe sesje zdjęciowe i kampanie marketingowe. Dodatkowo objął obszar kontroli wejścia i wizerunku załóg produkcyjnych oraz nadzór i egzekucję projektów na styku marek współpracujących z Going. Dotychczas koordynował takie aktywacje, jak CCC x Sprandi x Young Leosia, czy presale tras koncertowych PRO8L3Mu i Taco Hemingwaya dla BLIK.

Komentarze

Powiązane

14.03.23, 10:36
| biznes i technologie » informacje
Michał Sosiński dołącza do zespołu FCB&theMilkman
Michał Sosiński obejmie stanowisko Senior Art Directora w agencji FCB&theMilkman, wzmacniając dział kreatywny i designu.
12.03.23, 13:57
| biznes i technologie » informacje
Reformulacja produktów sieci Carrefour. Marka pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów
Sieć Carrefour dotychczas przeprowadziła reformulację ponad 500 produktów marki własnej i planuje zmiany receptur 40 kolejnych w 2023 roku. Carrefour pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów w recepturach swoich produktów marki własnej, a także eliminuje dodatki niepożądane, wychodząc ponad aktualne przepisy prawa w tym zakresie.
10.03.23, 08:45
| biznes i technologie » informacje
Marcin Garbarczyk nowym VP Head of MX w Samsung Electronics Polska
Z początkiem marca br., Marcin Garbarczyk awansował na stanowisko Vice President, Head of Mobile Experience (MX) w Samsung Electronics Polska i będzie odpowiadać za wszystkie obszary sprzedaży i marketingu produktów mobile w kanałach B2C i B2B.
09.03.23, 14:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » film
Multikino sprzedaje swoje kino na Ursynowie
Multikino sprzedaje swoje najstarsze kino w Warszawie. Otwarty w 1999 roku multipleks na Ursynowie będzie jednak działać w niezmienionej formie przez co najmniej 18 miesięcy. Transakcja jest wynikiem znacznego wzrostu wartości działki, której Multikino było użytkownikiem wieczystym.
26.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Żabka testuje system gospodarki obiegu zamkniętego w sklepach w Bydgoszczy
Od 26 stycznia br. w ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa” klienci sieci Żabka mają możliwość oddawania jednorazowych opakowań po napojach we wszystkich ponad 120 Żabkach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy. Opakowania można zwracać bezpośrednio u sprzedawców lub w EKOmatach.
25.02.23, 22:00
| biznes i technologie » informacje
GfK: Polacy ograniczyli zakupy kosmetyków
Kupując kosmetyki, polscy konsumenci wybierają głównie oferty korzystne cenowo. Największą popularnością cieszą się więc artykuły kupowane na promocjach lub oznakowane logo marek własnych. Ilościowo konsumenci kupują nieco mniej niż przed rokiem - takie dane płyną z najnowszych analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
18.02.23, 21:25
| biznes i technologie » informacje
Kolejne sklepy w sieci SPAR
Sieć SPAR otworzyła kolejne sklepy – placówkę SPAR Mini w Solnikach (woj. lubuskie), a także dwa sklepy SPAR Express na stacjach benzynowych w Grudziądzu przy ul. Warszawskiej 31 i Świeciu przy ul. Chełmińskiej 22 (woj. kujawsko-pomorskie). 
17.02.23, 14:05
| biznes i technologie » informacje
Sneakerstudio i PRM zostaje przejęte przez Answear.com
Answear.com, jeden z najszybciej rosnących e-commerce modowo-lifestylowych, który w 2022 r. wygenerował blisko 1 mld zł przychodu ogłosił podpisanie umowy warunkowej na nabycie marek Sneakerstudio i PRM. Pierwsza z nich jest jednym z liderów sprzedaży w segmencie sneakers & streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej. 
17.02.23, 07:46
| biznes i technologie » informacje
WhitePress zanotował blisko 50 proc. wzrost sprzedaży w 2022 roku
WhitePress , polski startup odnotował w 2022 roku sprzedaż na poziomie ok. 80 mln zł – daje to blisko 50 proc. wzrost względem poprzedniego roku. Co istotne, niemal 40 proc. wszystkich przychodów polskiego MarTechu pochodziła z działań na zagranicznych rynkach.
11.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.