04.04.22, 07:00
Research Partner: 65 proc. Polaków nie będzie kupować produktów w sieciach, które nie wycofały się z Rosji
W dniach 25-28 marca 2022 roku firma Research Partner przeprowadziła na panelu Ariadna badanie dotyczące skłonności Polaków do zakupów w międzynarodowych sieciach sklepów, które nie wycofały się z Rosji po rozpoczęciu wojny z Ukrainą.
Aż 65 proc. respondentów deklaruje, że nie będzie kupować produktów w takich sieciach handlowych. „Zdecydowanie nie” odpowiedziało 36 proc. badanych, a kolejne 29 proc. „raczej nie”. Tylko 16 proc. stwierdziło, że dalej będzie robić zakupy w tych sklepach, a 19 proc. ankietowanych nie wyrobiło sobie dotąd zdania na ten temat.
Wyniki badania pokazują, że najbardziej radykalnie do tej kwestii podchodzą respondenci powyżej 55 roku życia – aż 44 proc. z nich nie zamierza dokonywać zakupów we wspomnianych sklepach. Wśród ankietowanych poniżej 34 roku życia wskaźnik ten nie przekracza 30 proc.
Komentarze