01.04.22, 09:05
Value Media: cztery nowe osoby w zespole Client Service
Do działu Client Service agencji mediowej Value Media (Group One) dołączyły cztery osoby: Aleksandra Matuszkiewicz i Mateusz Smoliński jako Senior Communication Plannerzy, Małgorzata Osiadacz jako Digital Expert oraz Paulina Szymańska w roli Communication Planner Specialist.
Aleksandra Matuszkiewicz doświadczenie zdobywała w PHD Media Direction i Universal McCann. Pracowała dla takich marek jak Unilever, Media Markt, Orkla, PZU, Mattel, ETi, Froneri Polska. Specjalizuje się w mediach offline. Ukończyła Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.
Mateusz Smoliński pracę w branży rozpoczął ponad cztery lata temu. Poprzednio był związany z agencją iProspect Polska, gdzie początkowo pełnił rolę Affiliate Specialist, a ostatnie 2,5 roku zajmował stanowisko Senior Client Relationship Specialist. Współpracował z m.in. eService, Kruk S.A, Grupą Polsat Plus. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych.
Paulina Szymańska posiada ponad dziewięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywała w Vizeum PHD (OMD), Zenith, MEC (Wavemaker) i MediaVest (Spark Foundry). Specjalizuje się w mediach offline, głównie TV. Pracowała z takimi markami jak Sephora, Polsat, Nivea, PGE, GlaxoSmithKline. Ukończyła Socjologię na SGGW.
Małgorzata Osiadacz jest związana z mediami od 2008 r. Przed Value Media pracowała, m.in. w agencji Universal McCann. Prowadziła kampanie dla marek Teva, Volkswagen Group, Allegro, PZU S.A., Mattel, Johnson & Johnson. Ukończyła Ekonomię oraz Marketing i Zarządzanie na SGGW.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze