07.04.22, 10:01

Kampania wizerunkowa Unilink potrwa aż do jesieni

Logo Unilink, fot.: materiały prasowe

1 kwietnia 2022 r., Unilink, największy dystrybutor ubezpieczeń w Polsce, wystartował z wizerunkową kampanią reklamową. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku Unilink, jako lidera na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego.

Nowe spoty reklamowe Unilink w humorystyczny sposób mają prezentować różnicę pomiędzy procesem indywidualnego wyboru ubezpieczenia i jego obsługą, a powierzeniem tego zadania profesjonalnym agentom. W reklamach Unilink występuje dwójka bohaterów. Pierwsza postać, to mężczyzna, który uważa, że jest w stanie samodzielnie wybrać najbardziej optymalne ubezpieczenie na rynku, a druga bohaterka to profesjonalna Agentka Unilink, która doradza klientowi w wyborze najlepszego ubezpieczenia.

Główne cele kampanii to dotarcie z przekazem do konsumentów oraz wzmocnienie pozycji agentów firmy. „Koncepcja kreatywna inspirowana jest formatem mockumentu, czyli komedii udającej dokument, co nie tylko buduje warstwę humorystyczną, ale również pozwala na radykalne odcięcie dwóch światów. Ukazując przepaść pomiędzy trudem dokładnej analizy i wyboru ubezpieczenia na własną rękę, a wygodą współpracy z agentem. Żart i przede wszystkim dobór aktorów ma na celu podbić główny przekaz spotu i sprawić, że będzie on atrakcyjny w odbiorze dla konsumentów i zostanie w ich pamięci na dłuż” - mówi Agnieszka Błoch, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Unilink, odpowiedzialna za kampanię.

Kampania potrwa do jesieni br. i będzie emitowana zarówno w głównych stacjach – TVN i Polsat, jak również stacjach tematycznych, m.in.: Canal+, Eurosport, BBC, AXN, stacjach muzycznych, informacyjnych czy kanałach edukacyjnych. Kampania online będzie prowadzona na platformach VOD, mediach społecznościowych oraz Google Display Network i Search.

Za media odpowiada dom mediowy Mindshare. Za stronę kreatywną odpowiada agencja Splendid & Wise, za produkcję spotu Papaya Films. 

Komentarze

Powiązane

07.02.25, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Anna Osóbka-Morawska przechodzi do YOC Poland
Anna Osóbka-Morawska wzmocniła zespół sprzedaży agencyjnej YOC Poland obejmując stanowisko Sales Manager.
07.02.25, 07:15
| reklama & PR |
Nadchodzi kolejny rok współpracy ONE House z Weledą
Agencja ONE House przedłużyła współpracę z międzynarodową marką Weleda na 2025 rok, kontynuując działania promujące jej naturalne i organiczne kosmetyki na polskim rynku. Od 2019 roku agencja wspiera rozwój świadomości marki, co zaowocowało kolejnymi zleceniami na realizację kampanii marketingowych.
07.02.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Insignia przedłuża współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski. Poszerzono zakres umowy
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem pięć lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
06.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Rainbow został Partnerem Głównym Olimpiady Geograficznej
Firma Rainbow została Głównym Partnerem Olimpiady Geograficznej. Umowa przewiduje wsparcie firmy przez najbliższe trzy lata.
06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
06.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Tom Evans w trailowej drużynie ASICS
Marka ASICS nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
05.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
Ruszyła kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.