05.04.22, 15:15
Róbcie to razem jak Radek z Gosią. Najnowsza kampania marki Gosia
Najnowsza kampania marki Gosia pod hasłem „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” porusza problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan.
Ideą kampanii „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” jest obalenie stereotypu, że zajmowanie się domem jest domeną jedynie kobiet. Na zlecenie marki przeprowadzono badania na próbie 500 kobiet i 500 mężczyzn. Ponad 87 proc. respondentów jest zdania, że unikanie dzielenia się obowiązkami wpływa negatywnie na relacje rodzinne. Dodatkowo ponad 78 proc. kobiet czuje się zmęczona i przytłoczona ilością obowiązków na ich głowie.
Ambasador kampanii Radosław Majdan obala stereotypy i zachęca wszystkich Polaków do wspólnego dbania o dom – dokładnie tak, jak robi to razem ze swoją żoną.
„Gdy dowiedzieliśmy się, jaki pomysł na kampanię i dobór ambasadora ma agencja, wiedziałam, że musimy to zrobić! Kampania w bardzo inteligentny, ale i żartobliwy sposób porusza ważny społecznie temat, z którym zresztą identyfikujemy się od lat! Dodatkowo mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w kwestii obalania stereotypów. Mężczyzna jest prawdziwie męski dopiero, gdy przejmie część obowiązków domowych”. – mówi Izabela Habram, dyrektorka marketingu marki Gosia (Politan).
Kampania ruszyła na początku kwietnia 2022 r. i jest komunikowana w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży produktów marki Gosia na terenie całej Polski.
NAV agency jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór Ambasadora, kreację, przygotowanie sesji zdjęciowej i spotów digital oraz produkcję materiałów. Za zakup mediów i obsługę digitalową odpowiada agencja Mint Media. Działaniami PR zajmuje się LOUDER PR.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze