05.04.22, 15:15

Róbcie to razem jak Radek z Gosią. Najnowsza kampania marki Gosia

Róbcie to razem jak Radek z Gosią. Najnowsza kampania marki Gosia, fot.: materiały prasowe

Najnowsza kampania marki Gosia pod hasłem „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” porusza problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. 

Ideą kampanii „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” jest obalenie stereotypu, że zajmowanie się domem jest domeną jedynie kobiet. Na zlecenie marki przeprowadzono badania na próbie 500 kobiet i 500 mężczyzn. Ponad 87 proc. respondentów jest zdania, że unikanie dzielenia się obowiązkami wpływa negatywnie na relacje rodzinne. Dodatkowo ponad 78 proc. kobiet czuje się zmęczona i przytłoczona ilością obowiązków na ich głowie.

Ambasador kampanii Radosław Majdan obala stereotypy i zachęca wszystkich Polaków do wspólnego dbania o dom – dokładnie tak, jak robi to razem ze swoją żoną.

„Gdy dowiedzieliśmy się, jaki pomysł na kampanię i dobór ambasadora ma agencja, wiedziałam, że musimy to zrobić! Kampania w bardzo inteligentny, ale i żartobliwy sposób porusza ważny społecznie temat, z którym zresztą identyfikujemy się od lat! Dodatkowo mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę w kwestii obalania stereotypów. Mężczyzna jest prawdziwie męski dopiero, gdy przejmie część obowiązków domowych”. – mówi Izabela Habram, dyrektorka marketingu marki Gosia (Politan).

Kampania ruszyła na początku kwietnia 2022 r. i jest komunikowana w digitalu, OOH, prasie oraz w punktach sprzedaży produktów marki Gosia na terenie całej Polski.

NAV agency jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, dobór Ambasadora, kreację, przygotowanie sesji zdjęciowej i spotów digital oraz produkcję materiałów. Za zakup mediów i obsługę digitalową odpowiada agencja Mint Media. Działaniami PR zajmuje się LOUDER PR.

Komentarze

Powiązane

25.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Artur Szczygielski dołącza do ekipy Clue PR
Do Clue PR dołączył Artur Szczygielski, który objął stanowisko PR Managera w praktyce Tech and Retail. Nowy pracownik agencji będzie koordynował prace kilkuosobowego zespołu, m.in. dla klientów agencji: Benefit Systems, NEONET oraz Netto.
25.09.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Najbliżej do formy. Zdrofit rusza z kampanią
W najnowszej kampanii „Najbliżej do formy” sieci Zdrofit, występuje osiem osób, którym wsparcie w ćwiczeniach zapewniają trenerzy i instruktorzy, pracujący w klubach Zdrofit. W jesiennej kampanii marka stawia na aktywną obecność w życiu ćwiczących oraz na zaistnienie w świadomości tych, którzy jeszcze aktywni nie są. 
24.09.23, 16:11
| reklama & PR » informacje
adidas Originals z nowym hasłem przewodnim
Odkąd został po raz pierwszy zaprezentowany światu ponad 50 lat temu, trefoil przeżył tysiące wcieleń, trafiając na stopy wszystkich, od sportowców po pionierów kultury. Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back".
24.09.23, 10:28
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria Ziarna Jacobs w Kaufland. Ekspresy do kawy do wygrania w loterii Jacobs
W sieci Kaufland rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Odkryj smak ziaren Jacobs. Codziennie graj o ekspres Philips.”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
23.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nowa akcja Fundacji DKMS „W tobie nadzieja na dopasowanie”
Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie” jest emitowany w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.
22.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Gwiazdor NBA ambasadorem Superbet
Tegoroczny mistrz i dwukrotny MVP finałów NBA Serb Nikola Jokić, stał się tym samym jednym z najważniejszych czynnych sportowców, będących jednocześnie ambasadorem marki bukmacherskiej. Współpraca będzie obowiązywać na rynku serbskim.
22.09.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kampania wygodnej pożyczki od Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A.
Najnowsza akcja Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. promuje wygodną pożyczkę. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, przygotowanie kreacji oraz realizacja szerokiego zakresu działań, obejmujących telewizję, platformy VOD, radio online, materiały video dla digitalu, reklamę w miejscach sprzedaży itp. 
22.09.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Loteria „Królewski LUZ BLUZ” od firmy Wawel
18 września br. wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy. Loteria potrwa do 29 października br.
22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
22.09.23, 11:31
| reklama & PR » informacje
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.