21.04.22, 19:04
Gi Group finalizuje proces rebrandingu Work Service

Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia br. rebranding Work Service. Tym samym zakończono integrację w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu, która objęła kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją marki.
Rebranding był ostatnim etapem integracji usług w ramach Gi Group, która w sierpniu 2020 r. nabyła większościowy pakiet akcji Work Service. Wynikał on ze strategii biznesowej Grupy, która pod tą właśnie marką świadczy usługi w obszarze rekrutacji pracowników, zatrudnienia tymczasowego i stałego, outsourcingu, obsług kadrowo-płacowych oraz doradztwa w obszarze HR i wsparcia pracowników w rozwoju kariery.
„Zmianę marki rozpoczęliśmy od działań kierowanych do wewnątrz spółek, koncentrując się na prezentacji wszystkim pracownikom wartości Gi Group. Zrównoważony rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji, innowacyjność, odpowiedzialność, współpraca, pasja i troska to przesłania, które wcielamy w życie i promujemy w komunikacji z otoczeniem. Rebranding Work Service objął kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją, właśnie zakończyliśmy zmianę oznakowania ostatniego biura obsługi klientów” – mówi Kamil Jankowski, Dyrektor Marketingu Gi Group.
Wkrótce kampania wizerunkowa
Logo Gi Group pojawiło się we wszystkich materiałach marketingowych, w aktualnych ogłoszeniach o pracę. Zmieniły się firmowe strony internetowe – sekcje dla pracodawców oraz poszukujących pracy, a także profile w mediach społecznościowych na Facebooku i LinkedIn. Zmodyfikowane zostały również oznakowania wewnątrz i na zewnątrz kilkudziesięciu biur firmy, m.in. w Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie.
W pracach związanych z rebrandingiem uczestniczyło w sumie ponad 50 podwykonawców, zostało przygotowanych ponad 300 projektów graficznych.
Na początku maja br. jest planowana kampania wizerunkowa Gi Group, skierowana do szukających zatrudnienia oraz firm rekrutujących pracowników. Jej celem jest promocja oferty rekrutacyjnej Grupy oraz wzrost rozpoznawalności marki.
Gi Group działa na 58 rynkach
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Firma jest obecna w 58 krajach, z czego w 31 bezpośrednio. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze