17.04.22, 13:00
Streetcom realizuje kampanię dla PURINA
Agencja Streetcom realizuje kampanię dla PURINA PRO PLAN STERILISED i jest odpowiedzialna za działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu marki. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
Główne cele prowadzonych aktywności przez Streetcom to budowanie wizerunku marki PURINA® jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji.
W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop. Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze