20.04.22, 19:49

Mały gest dla Ciebie. Wielki krok do iGotowania. Tefal promuje Cook4Me

Cook4Me touch od marki Tefal, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Tefal - Cook4Me touch, który stanowi połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal.

Nasza współpraca z marką Tefal przy promocji Cook4Me touch wykracza poza tradycyjne działania reklamowe” – mówi Aleksandra Maksymiec, Communications Manager, dentsu Polska. „W ramach kampanii 360 pokazujemy innowacyjny i inteligentny produkt technologiczny, który trudno przyrównać do innych, znanych nam urządzeń na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że będzie to rewolucja w polskich kuchniach – przejście z gotowania do iGotowania” – dodaje Maksymiec.

W ogólnopolską kampanię Tefal zaangażowały się w sposób zintegrowany agencje należące do grupy dentsu Polska. Za kreację odpowiedzialny jest Isobar Polska, za produkcję Propeller Film, zakupem mediów zajęła się agencja iProspect, a nadzór nad całością kampanii sprawuje Red8 Advertising. Za postprodukcję odpowiada agencja spoza grupy dentsu – Badi Badi.

W ramach promocji został wyprodukowany 15-sekundowy spot reklamowy przystosowany do emisji digital (video, display, social media, programmatic, mailingi i artykuły) oraz tradycyjnie - w telewizji i kinach. Dentsu Polska przygotował także kampanię influencerską, która ma wesprzeć działania reklamowe.

Komentarze

Powiązane

16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.02.25, 16:00
| reklama & PR |
Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu
ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.
16.02.25, 14:11
| reklama & PR |
Zaprojektowane po ludzku. Trzecia edycja kampanii społecznej Wyborczej
„Wyborcza” zainicjowała trzecią edycję kampanii społecznej „Zaprojektowane po ludzku”, promującą produkty, miejsca, usługi i obiekty przyjazne człowiekowi. Partnerem projektu jest Otodom, autor raportów „Szczęśliwy dom”.
15.02.25, 13:22
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Kłusek wzmacnia agencję SEC Newgate CEE
Agnieszka Kłusek objęła stanowisko Account Directorki w agencji SEC Newgate CEE i tym samym dołączyła do zespołu kierowanego przez Kamilę Bidzińską.
14.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Justyna Górecka-Siupik szefową marketingu Columbus
Do Grupy Columbus Energy dołączyła Justyna Górecka-Siupik, która objęła stanowisko dyrektorki marketingu.
13.02.25, 21:00
| reklama & PR |
Kierunek Kreatywny i Małachowski w zimowej kampanii kurtek
W grudniu 2024 roku wystartowała kolejna odsłona współpracy marki Małachowski z agencją reklamową Kierunek Kreatywny.
13.02.25, 20:00
| reklama & PR |
Nice To Fit You zachęca do celebrowania chwil w kampanii #SmakujKażdąChwilę
Nice To Fit You, firma działająca w branży cateringu dietetycznego, rozpoczęła nową platformę komunikacji oraz całoroczną kampanię pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. W kampanii marka zwraca uwagę na znaczenie celebrowania codziennych chwil poprzez różnorodne smaki i świadome wybory, które oferuje w swoim asortymencie.
13.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium nowym członkiem IAB Polska
Bank Millennium dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji skupiającej ok. 250 firm działających w sektorze interaktywnym, technologicznym i reklamowym na polskim rynku.
13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.