21.04.22, 20:00
31. reklama Orange z Mikołajem Cieślakiem i Robertem Górskim
Ruszyła kampania Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca wyjątkową ofertę: 31 dni za darmo oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y MMS-y, a do tego 131 gigabajtów.
To już kolejna odsłona kampanii, w której pojawiają się Mikołaj Cieślak i Robert Górski – duet aktorski występujący od kilku lat w reklamach Orange. Tym razem nasi bohaterowie biorą udział w wyścigu samochodowym, a najwyższe podium, oprócz mocarnej maszyny, zapewni im naklejony na maskę zwycięski numer 31.
Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstały spoty w wersjach 15- i 30-sekundowej, które będą emitowane w telewizji na kanałach należących, m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio M25. Postprodukcję przygotowało Orka Studio. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Amon Schultz. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze