25.04.22, 07:00

Awanse w zespole Grayling Poland

Ewa Wiśniewska, Tomasz Czerniawski i Monika Warniełło, fot.: materiały prasowe

Ewa Wiśniewska, Tomasz Czerniawski oraz Monika Warniełło, z początkiem marca br. awansowali na stanowiska Account Managerów w dziale komunikacji korporacyjnej w Grayling Poland.

Ewa Wiśniewska związana jest z Grayling Poland od początku 2020 r. Obszarem jej specjalizacji jest komunikacja korporacyjna, doradztwo kryzysowe, a także komunikacja wewnętrzna. Ma doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii dla liderów branż e-commerce, retail i FMCG. Jako Account Manager prowadzi działania komunikacyjne dla klientów z obszaru energetyki, technologii oraz finansów. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek logistyka mediów oraz absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego z tytułem magistra z zakresu psychologii w zarządzaniu.

Tomasz Czerniawski, mający ponad pięcioletnie doświadczenie w PR korporacyjnym, także awansował na stanowisko Account Managera. Prowadzi projekty i kieruje pracą zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej-technologicznej. W swoim portfolio ma także projekty z obszarów FMCG i sponsoringu sportowego.

Monika Warniełło posiada 10-letnie doświadczenie we wdrażaniu strategii PR i marketingowych dla klientów. Od blisko dwóch lat związana jest z Grayling Poland. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania komunikacyjne dla międzynarodowych firm z branży motoryzacyjnej, TSL, finansowej, FMCG, energetycznej, paliwowej oraz e-commerce.

Komentarze

Powiązane

18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.