23.04.22, 17:00

Professional Fighters League w Viaplay

Don Magde, fot.: materiały prasowe

Co najmniej 25 światowej klasy wydarzeń MMA Professional Fighters League będzie transmitowanych w ciągu roku na platformie Viaplay. Umowa dotyczy Polski, Holandii, a także wszystkich krajów nordyckich i bałtyckich. Pierwsza transmisja PFL 1 odbyła się 20 kwietnia br.

Viaplay i liga MMA Professional Fighters League (PFL) nawiązały długoterminową współpracę partnerską. Na bazie zawartego porozumienia, platforma Viaplay będzie transmitować na żywo gale PFL na 10 europejskich rynkach. Każdego roku platforma Viaplay pokaże co najmniej 25 wydarzeń MMA na świecie, w tym jedynej w formacie ligowym. Uznawana za drugą organizację MMA na świecie, amerykańska PFL organizuje walki w sześciu kategoriach wagowych. Rywalizacja podzielona jest na sezon zasadniczy, playoffy i Mistrzostwa Świata PFL.

Pierwsza transmisja gali PFL 1 odbyła się 20 kwietnia br. Promowana była starciami aktualnego mistrza wagi lekkiej PFL Rausha Manfio z Donem Magde’em, a także byłego mistrza świata Anthony’ego Pettisa z debiutantem Mylesem Price’em.

“Innowacyjne struktury PFL gwarantują walki na wysokim poziomie przez cały rok, aż do najważniejszej gali - PFL Mistrzostw Świata. Jesteśmy zachwyceni, że możemy dostarczać kolejnych emocji związanych z MMA widzom na 10 europejskich rynkach poprzez streaming na żywo. Raz jeszcze udowadniamy, że na rynku streamingu sportowego jesteśmy graczem wagi ciężkiej” - mówi Peter Nørrelund, szef sportu w NENT Group.

Viaplay pokaże też formaty PFL Challenger Series, PFL International Qualifier Series, PFL Combine i dodatkowe, oryginalne materiały PFL. Partnerstwo zostało uzgodnione z Athletic Sports Group i jej spółką zależną Fight Globe. Tym samym portfolio platformy Viaplay w zakresie mieszanych sztuk walki MMA obejmuje już w Polsce KSW, Invicta, Enfusion, a także PFL. W marcu br. Grupa NENT ogłosiła propozycję zmiany nazwy na Viaplay Group, która zostanie zatwierdzona 18 maja br., podczas dorocznego Walnego Zgromadzenia.

Komentarze

Powiązane

25.02.24, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Sympatyk w połowie kwietnia w HBO Max
Siedmioodcinkowy serial HBO Original "Sympatyk" będzie miał swoją premierę 15 kwietnia br. w HBO i HBO Max.
23.02.24, 15:09
| telewizja / VOD » informacje
Specjalne propozycje programowe kanału TVP Kobieta w drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie
W drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie, TVP Kobieta w cyklu „Matki wojny” oraz w specjalnych odcinkach programu „Kobiety w drodze”, przypomni sylwetki ukraińskich kobiet zaangażowanych w działania wspierające rodaków. Na antenie pojawią się także wywiady z Tetianą Kovalchuk i Mery Akopian.
23.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Jakubiak rozgryzie Maltę w nowej serii programów w Canal+ Kuchnia
Tomasz Jakubiak w nowej serii programu „Jakubiak rozgryza” tym razem odwiedzi Maltę. Emisja ruszy pod koniec lutego br. w CANAL+ Kuchnia.
21.02.24, 16:45
| telewizja / VOD » informacje
Kontynuacje w wiosennej ramówce Telewizji WP
Wiosną w Telewizji WP pojawią się kontynuacje polskich formatów takich jak: „Policjanci z sąsiedztwa”, „Nowy aranż z Olą Ziarek” oraz „Mistrzowie Kabaretu”. W ofercie pojawi się nowy program "Kulinarne eskapady Phila" oraz kolejny sezon serialu „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”.
21.02.24, 13:04
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
220 tysięcy widzów zobaczyło w weekend otwarcia film Sami Swoi. Początek
16 lutego br. do kin w całej Polsce trafiła najnowsza koprodukcja TVN Warner Bros. Discovery "Sami swoi. Początek", prequel kultowej trylogii o waśni dwóch sąsiadów - Pawlaka i Kargula. W pierwszy weekend film przyciągnął przed białe ekrany ponad 220 tys. widzów.
21.02.24, 11:29
| telewizja / VOD » informacje
Gość Regionów w ofercie TVP3. Zmiany w ramówce
TVP3 wprowadza zmiany w ogólnopolskiej ramówce. Od poniedziałku, 26 lutego br. pojawi się nowa audycja publicystyczna „Gość Regionów”. Niektóre programy zmienią godziny emisji w ramówce.
20.02.24, 19:54
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Electrolux głównym partnerem MasterChef Nastolatki. Uczestnicy będą korzystać ze sprzętu marki
Electrolux, producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki” (TVN) – nowej wersji kulinarnego talent-show.
20.02.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Osiem nowych formatów trafi do europejskich kanałów z portfolio Warner Bros. Discovery. W Polsce nowe programy pojawią się m.in. w TTV i TVN Turbo
Warner Bros. Discovery rozszerza swoją europejską ofertę. Firma pozyskała osiem serii programów, które będą dostępne na kanałach darmowych i płatnych. Wśród programów, które trafią do oferty sieci linearnych WBD w Polsce i we Włoszech znalazły się takie tytuły, jak „The Grand Tour” czy „Clarkson’s Farm”.
20.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Niecały milion widzów obejrzało mecz Legii Warszawa z Molde FK
W czwartek, 15 lutego br. blisko milion widzów obejrzało na antenach Telewizji Polskiej mecz Legii Warszawa z norweskim Molde FK w ramach Ligi Konferencji Europy.
18.02.24, 16:10
| telewizja / VOD » informacje
Dom w cenie mieszkania. II sezon od marca w Zoom TV
Na antenie Zoom TV pojawi się drugi sezon polskiej produkcji „Dom w cenie mieszkania”. Gospodarzem formatu będzie Kuba Midel.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.