08.01.08, 20:52

HYPERmedia ma nową strukturę

Z początkiem roku 2008 do zespołu agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyli Grzegorz Kurowski, były Managing Direktor K2 i Agata Kusińska, wcześniej Strategic Director i Account Director .w RED8.

Z początkiem roku 2008 do zespołu agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyli Grzegorz Kurowski, były Managing Direktor K2 i Agata Kusińska, wcześniej Strategic Director i Account Director .w RED8. Oboje obejmą równorzędne stanowiska Co-managing Directorów, co oznacza zmianę dotychaczowego modelu zarządzania agencją na dwuosobowy.

Nowa struktura ma w istotny sposób wpłynąć na dynamikę działania blisko 90 osobowego zespołu HYPERmedia. "Mamy jasno określone cele i ludzi, którzy potrafią je realizować. Rozumiemy źródła motywacji naszych klientów i potrzeby ich konsumentów. Chcemy użytkowników marek zmieniać w ich rzeczników i partnerów. Agata i Grzegorz mają nam w tym pomóc" - mówi Sławomir Stępniewski, założyciel i Prezes agencji HYPERmedia.

Grzegorz Kurowski odpowiedzialny będzie za rozwój departamentu strategii, new businessu i działów produkcyjnych agencji (kreacji&multimediów oraz IT). Jego celem jest również wzmacnianie kompetencji HYPERlabu, oferującego od dwóch lat usługi web consultingowe, w tym głównie analizy użyteczności i dostępności stron www oraz projektowanie architektury informacji.

Agata Kusińska, m.in. autorka strategii komunikacji marketingowej dla marki Zelmer, nagrodzonej w tegorocznym konkursie EFFIE (Grand Prix), zacznie pełnić swoje obowiązki w połowie stycznia. W HYPERmedia będzie odpowiedzialna za dział Client Service, spoczną na niej działania związane z realizacją koncepcji komunikacji opartej o synergię mediów, inspirowanie nowych rozwiązań i dbanie o wysoki poziom satysfakcji naszych klientów.

 

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3