08.01.08, 20:52
HYPERmedia ma nową strukturę
Z początkiem roku 2008 do zespołu agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyli Grzegorz Kurowski, były Managing Direktor K2 i Agata Kusińska, wcześniej Strategic Director i Account Director .w RED8. Oboje obejmą równorzędne stanowiska Co-managing Directorów, co oznacza zmianę dotychaczowego modelu zarządzania agencją na dwuosobowy.
Nowa struktura ma w istotny sposób wpłynąć na dynamikę działania blisko 90 osobowego zespołu HYPERmedia. "Mamy jasno określone cele i ludzi, którzy potrafią je realizować. Rozumiemy źródła motywacji naszych klientów i potrzeby ich konsumentów. Chcemy użytkowników marek zmieniać w ich rzeczników i partnerów. Agata i Grzegorz mają nam w tym pomóc" - mówi Sławomir Stępniewski, założyciel i Prezes agencji HYPERmedia.
Grzegorz Kurowski odpowiedzialny będzie za rozwój departamentu strategii, new businessu i działów produkcyjnych agencji (kreacji&multimediów oraz IT). Jego celem jest również wzmacnianie kompetencji HYPERlabu, oferującego od dwóch lat usługi web consultingowe, w tym głównie analizy użyteczności i dostępności stron www oraz projektowanie architektury informacji.
Agata Kusińska, m.in. autorka strategii komunikacji marketingowej dla marki Zelmer, nagrodzonej w tegorocznym konkursie EFFIE (Grand Prix), zacznie pełnić swoje obowiązki w połowie stycznia. W HYPERmedia będzie odpowiedzialna za dział Client Service, spoczną na niej działania związane z realizacją koncepcji komunikacji opartej o synergię mediów, inspirowanie nowych rozwiązań i dbanie o wysoki poziom satysfakcji naszych klientów.
Komentarze