25.04.22, 19:05

Ksenia Chlebicka i Agata Pachole w zespole Polsat Games i FRENZY

Ksenia Chlebicka, fot.: materiały prasowe

W marcu br. roku FRENZY zorganizowało casting, którego celem było wyłonienie nowych twarzy dla kanału Polsat Games oraz produkcji realizowanych przez firmę. Do udziału zgłosiło się kilkadziesiąt osób, spośród których wybrano dwie – Ksenię Chlebicką i Agatę Pachole.

Ksenia Chlebicka, swój telewizyjny debiut zaliczyła w wieku 19 lat, w pierwszej edycji programu „Top Model”. Po studiach przez kilka lat była twarzą programu Klejnot TV i Biżuteria TV, następnie związała się z telewizją Superstacja, gdzie realizowała prognozę pogody, a ostatnio można ją zobaczyć w charakterze pogodynki na kanałach Wydarzenia24 i Polsat News. Współpraca z FRENZY, to kolejny krok w rozwoju jej kariery telewizyjnej, gdzie będzie próbowała swoich sił, m.in. jako prowadząca. Na początku, Chlebicką w nowej roli będzie można oglądać, m.in. na kanałach internetowych Polsat Games, gdzie opowie o trwającym właśnie turnieju EU Masters w grę League of Legends.

Z kolei Agata Pachole to młoda pasjonatka gamingu i esportu, która zasiliła szeregi redakcji Polsat Games.

Komentarze

Powiązane

25.01.23, 10:06
| telewizja / VOD » ludzie
Dorota Żurkowska z nową funkcją w w Warner Bros. Discovery w Polsce. Piotr Tyborowicz odchodzi
Zaskoczenie na rynku. Dorota Żurkowska obejmuje nowe stanowisko Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Związany od początku istnienia TVN, Piotr Tyborowicz odchodzi nie tylko ze stanowiska Dyrektora Biura Reklamy TVN i członka zarządu TVN, ale i z firmy.
24.01.23, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Szkło Kontaktowe obchodzi 18. urodziny
25 stycznia 2023 r. „Szkło Kontaktowe” kończy 18 lat. Z tej okazji w warszawskim teatrze 6. Piętro odbyło się przedstawienie, w którym wystąpiły osoby związane z programem. Niespodzianką wieczoru był wspólny występ Grzegorza Markowskiego ze „Szkła Kontaktowego” i Grzegorza Markowskiego z zespołu „Perfect”. Wydarzenie pojawi się na antenie TVN24 25 i 26 stycznia br. o godz. 22:00.
24.01.23, 13:53
| telewizja / VOD » informacje
Alfa TVP i Belsat TV na szóstym multipleksie Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska wprowadza do dystrybucji naziemnej dwa kanały - TVP Alfa i Belsat TV.
24.01.23, 11:36
| telewizja / VOD » informacje
Jerzy Straszewski: Wejście w życie Lex Pilot osłabi świetnie funkcjonujący rynek płatnej TV w Polsce
Bogata oferta pakietowa płatnej telewizji w Polsce jest jedną z najtańszych w Unii Europejskiej, a rynek jednym z nielicznych z prognozami dalszego wzrostu wobec nasilającej się konkurencji globalnych serwisów streamingowych– wynika z raportu globalnej firmy doradztwa strategicznego Arthur D. Little.
23.01.23, 12:15
| telewizja / VOD » informacje
INEA: wzrost przychodów o 4 proc. w 2022 r.
INEA w 2022 r. zanotowała wzrost przychodów o 4 proc., przekroczyła liczby 300 tys. klientów indywidualnych.
23.01.23, 05:30
| telewizja / VOD » informacje
True Love. Nowe reality show od 27 lutego w TVN7 i Player.pl
W Kolumbii wystartowały zdjęcia do nowego reality show TVN7 - "True Love". Elementem wyróżniającym go od programów tego typu jest użycie wykrywacza kłamstw oceniającego szczerość uczuć i zamiarów uczestników. Prowadzącą show zostanie Edyta Zając.
22.01.23, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Paweł Domagała nowym jurorem w programie Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Przy stole jurorskim programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, obok Małgorzaty Walewskiej i Roberta Janowskiego, zasiądzie Paweł Domagała.
21.01.23, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Pięknie przyprawiOna. Nowy sezon programu w TVP Kobieta
Ruszyły zdjęcia do kolejnego sezonu kulinarnego formatu TVP Kobieta - „Pięknie przyprawiOna”.
19.01.23, 15:15
| telewizja / VOD » seriale
18. sezon Policjantek i Policjantów wiosną w Czwórce
Czwórka zaplanowała na wiosnę emisję 18. sezonu polskiego serialu kryminalnego „Policjantki i Policjanci”.
19.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
Nielsen dostarczy platformie Netflix badania o zachowaniach widzów
Netflix będzie współpracować z Nielsenem. Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski, dotyczy dostarczania Netflixowi danych TV i streamingowych pozwalających całościowo przedstawić współczesnych widzów i ich zwyczaje.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.