06.05.22, 19:55
Kampania ekspresu KRUPS Evidence ECO Design. Ma pobudzać do ekologicznego działania
Agencja Cape Morris przygotowała kompleksową kampanię wprowadzającą na rynek nowy ekspres marki KRUPS – model KRUPS Evidence ECO Design. W działaniach nie zabrakło aktywacji zakupowych, współpracy z influencerami oraz akcji z zakresu CSR.
Kampania zbudowana została w oparciu o ideę, która ma podkreślać, że nowy ekspres został zaprojektowany tak, aby dawać energię do zmian. W kampanii zaplanowano działania CSR we współpracy z Fundacją Las na Zawsze. Marka chce zasadzić drzewami powierzchnię 10 tys. m2. Pomysłodawcy kampanii chcą w ten sposób jeszcze bardziej podkreślić główne hasło i pokazać, że ekspres ECO Design inspiruje ludzi do zrównoważonego życia i daje motywację do podjęcia ekologicznych działań.
Kolejnym elementem jest aktywacja buy&get, która ma za zadanie przyciągnąć odbiorców zainteresowanych produktem.
Do współpracy zaproszono także Influencerów, którzy opowiedzą o swoich historiach związanych z ekozmianami.
Komunikacja dotycząca nowego produktu - KRUPS Evidence ECO Design prowadzona jest ongoingowo na kanałach marki na Facebooku i Instagramie, wspiera ją również kampania digitalowa.
Za koncepcję i egzekucję kampanii launchującej nowy ekspres KRUPS Evidence ECO Design odpowiada agencja CAPE MORRIS.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze