05.05.22, 11:01
OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia. Nowa platforma komunikacyjna motoryzacyjnego serwisu ogłoszeniowego
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.
OTOMOTO, motoryzacyjny portal ogłoszeniowy, wystartował z nową wielokanałową kampanią. Seria filmów, które są głównym motorem kampanii, ma udowadniać, że dzięki OTOMOTO samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie. Jak przekonują twórcy komunikacji, „reszta, to już przysłowiowe samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z dalszym użytkowaniem pojazdu”. W ten sposób OTOMOTO chce pokazać, że jest serwisem w modelu “wszystko pod jednym dachem”, gdzie użytkownicy mogą znaleźć samochód, sprawdzić jego historię oraz wybrać opcje finansowania zakupu.
Przygotowane spoty Samochód rodzinny i Pierwszy samochód pojawią się w ogólnopolskiej TV, w kanałach tematycznych oraz w kinach. Dodatkowo stworzono także specjalny content do realizowania zintegrowanych działań w internecie, obejmujących kampanię display oraz komunikację w mediach społecznościowych.
Kto przygotował kampanię OTOMOTO?
Za przygotowanie nowej platformy komunikacji i realizację wielokanałowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która w marcu br. wygrała przetarg na te działania. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował dom produkcyjny Lucky Luciano. Zakupem mediów zajął się Media Concept.
Komentarze