06.05.22, 08:14
Do zakochania wystarczy bilet. Kampania PKP Intercity
PKP Intercity wprowadza promocyjne ceny na bilety, a informuje o tym kampania „Nic, tylko się zakochać w kolei” przygotowana przez agencję Publicis Lion.
Kampania ma umacniać wizerunek PKP Intercity jako przyjaznej marki, która zmienia się na lepsze. Z tego względu kampania jest utrzymana w lekkim, bezpośrednim tonie i ma zahęcać do zakochania się w kolei. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
„Powodów do zakochania w podróżowaniu koleją jest coraz więcej. Tym, którzy już wybierają przejazdy PKP Intercity chcemy o tym przypomnieć, a tym którzy do tej pory wybierali inne środki transportu, pokazać, że podróż po szynach może być wygodniejsza i szybsza. Nasza kampania jest dosłownym przykładem bitwy o serce i lojalność konsumentów. Budując ideę, zaproponowaliśmy wyjście poza schematy i lekką, prostą komunikację odwołującą się do uczuć i emocji, by uwolnić potencjał marki. Chcemy, by nasze działania były zaskakujące, inspirujące i angażujące, co znalazło wyraz w przygotowanych kreacjach” – mówi Marta Krakowska – Sochacz, Account Director z agencji Publicis Lion.
Do zadań agencji Publicis Lion (Publicis Worldwide) należało wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie strategii kampanii 360. Spot TV wyemitowany zostanie zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu. Kreacje wideo będzie można zobaczyć w kanałach należących do najpopularniejszych stacji TV, oraz w mediach społecznościowych należących do PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Lunapark. Spoty radiowe wyemitują stacje - Grupa RMF, TIME, PR i A17. W przypadku internetu reklamy pojawią się na łamach serwisów - Sieć GDN, YT, FB, Twitter, Spotify, interia.pl, niezależna.pl, SE.pl. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze