09.05.22, 15:00

Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER. Kampania edukacyjna dla użytkowników e-hulajnóg

KV kampanii marki Tier, fot.: materiały prasowe

Z początkiem maja br., TIER Mobility, marka działająca w sektorze mikromobilności, uruchomiła kampanię edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Kampania, nawiązująca do nazwy marki, będzie miała swoją odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej.

Kampania na polskim rynku pojawi się w dwóch odsłonach. Pierwsza z nich to lokalna adaptacja globalnej koncepcji „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Kampania w Polsce będzie obejmować liczne działania w digitalu oraz outdoorze. Jej główny element stanowi wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W materiale dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest zostanie udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.

Działania outdoorowe, w tym citylighty oraz ekologiczne murale, pojawią się na terenie Warszawy, Krakowa i Gdańska - trzech największych miast, w których TIER oferuje swoje usługi. Ponadto, aby dotrzeć z przekazami do kierowców samochodów, marka zdecydowała się na wykorzystanie reklam na tyłach autobusów, podkreślając integralność rozwiązań e mobilnych z komunikacją miejską.

Wspólny motyw przewodni

Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji zewnętrznej prowadzone będą w oparciu o wspólny motyw przewodni – zrównoważonego podejścia do życia w miejskiej dżungli, w tym codziennego poruszania się. Wywodząca się z Berlina marka TIER, której nazwa oznacza „zwierzę”, sięga do swoich korzeni i operuje manifestem kampanii oraz hasłami nawiązującymi do czteronożnych – i nie tylko – przyjaciół, m.in.: „Gatunek przystosowany do przemieszczania się”, „Śmigaj, by miasto zakwitło”, „Przechytrzyj korki” czy „Przemierzaj terytorium zrównoważenie”.

W dalszej fazie kampania, mówiąca głosem zwierząt takich jak lis, wilk czy pszczoła, zostanie wzbogacona przez pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural zaprojektowany we współpracy z polską artystką, Justyną Stoszek, przy ul. Płaszowskiej w Krakowie. Stanie się pierwszym muralem TIER w Polsce i będzie można go oglądać do końca 2022 r. Mural ma także wspierać miasto w walce ze smogiem – zostanie wykonany z wykorzystaniem farb pochłaniających CO2. Za wykonanie całego projektu odpowiedzialna jest kobieca agencja muralowa Red Sheels.

Pierwsza część kampanii przez cały maj

Pierwsza faza kampanii ruszyła 1 maja i potrwa miesiąc. Za zakup mediów odpowiada PHD. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspiera zespół komunikacji TIER Mobility Poland w opracowaniu materiałów komunikacyjnych.

Druga faza kampanii wystartuje 5 czerwca, w Światowy Dzień Środowiska, aby podkreślić zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój w przestrzeni miejskiej. W tej odsłonie kampanii TIER sięga do korzeni polskiego street style’u publikując manifest stworzony wspólnie z polskimi artystami hip-hopowymi. Za kreatywną odsłonę drugiej części kampanii na polskim rynku odpowiada agencja Cut the Mustard.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.