14.05.22, 22:00
WALK i SZUT SZUT STUDIO z wiosenną kampanią dla Vision Express
Agencja reklamowa WALK oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wiosenną kampanię dla Vision Express. To odświeżona odsłona wizerunku marki, która zwraca się do młodszego pokolenia i stawia na trendy modowe oraz nowoczesny styl życia. Agencja WALK odpowiada za koncept kreatywny, SZUT SZUT STUDIO za produkcję spotów.
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii Vision Express. Tym razem przedstawia wiosenną kolekcję marki, w skład w której wchodzą zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne. W spocie zobaczyć można grupę młodych ludzi w warszawskiej scenerii, prezentujących okulary oraz oprawki.
“To zupełnie inna odsłona wizerunku marki niż ta, którą dotychczas wszyscy mogliśmy poznać. Podczas całego procesu pracy nad kampanią, zwracaliśmy uwagę na każdy najmniejszy szczegół, aby nie tylko zaskoczyć odbiorców, ale przede wszystkich jak najlepiej wpasować się w ich gusta. Nie ukrywam, że praca przy tak nowoczesnych i świeżych kampaniach sprawia wyjątkowo dużo radości i satysfakcji” – mówi Olga Chełchowska, Account Director w Walk.
Kampanię można już zabaczyć w telewizji oraz Internecie. Jest także wspierana działaniami w kanałach social media. Reżyserem spotu jest Tomasz Goldbaum-Wlaziński, a operatorem obrazu Jakub Giza. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.
Komentarze