11.05.22, 16:00
Gazeta.pl organizuje IV edycję akcji Reklamy dla klimatu
Gazeta.pl powraca z projektem „Reklama dla klimatu”, którego celem jest promowanie proekologicznych postaw przedsiębiorców. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji, aby pokazać swój projekt na stronie głównej portalu, trzeba będzie zapłacić przynajmniej 1 tys. zł, które zostaną przekazane Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze. Akcja rozpocznie się 13 maja br. i potrwa do 28 sierpnia br.
Akcja „Reklama dla klimatu” organizowana przez serwis Gazeta.pl, od prawie dwóch lat nagradza proekologiczne postawy przedsiębiorców oraz szerzy świadomość w tym zakresie. W dwóch pierwszych edycjach projektu wybrane inicjatywy były prezentowane na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę. Od trzeciej edycji – w odmienionej formule akcji portal pobiera opłatę w wysokości minimum 1 tys. zł, a przychód przeznacza na walkę z kryzysem klimatycznym. Zebrane w ramach akcji środki zasilają konto Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze.
„W Gazeta.pl wierzymy, że walka z kryzysem klimatycznym wciąż jest możliwa, ale potrzebne jest szybkie i sprawne działanie” – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. „Nie chcemy ograniczać się jedynie do przekazywania rzetelnych informacji w tym zakresie – zależy nam również na podejmowaniu realnych kroków. To, dlatego powstała akcja „Reklama dla klimatu”, która wspiera proekologiczne inicjatywy i pozwala zbierać środki na rzecz środowiska” – dodaje Wiercińska.
Akcja „Reklama dla klimatu” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców. W ciągu trzech edycji projektu portal otrzymał 155 zgłoszeń, a użytkownicy mieli okazję poznać aż 46 inicjatyw. Nowa odsłona akcji rozpocznie się 13 maja br. i potrwa do 28 sierpnia br.
Tematy ekologiczne często w Gazeta.pl
Gazeta.pl często sięga po tematyke ekologiczną. Jako pierwszy portal horyzontalny w Polsce wyodrębniła ona dział poświęcony środowisku - Zielona.Gazeta.pl. Redakcja Gazeta.pl nawiązała też partnerstwo z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz dołączyła do globalnej inicjatywy Covering Climate Now , zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym, m.in.: AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, „Libération” i „Die Tageszeitung”. Jednym z przejawów zaangażowania się w walkę z kryzysem klimatycznym była akcja „Alarm dla klimatu”, podczas której w sześciu polskich miastach syreny alarmowe zawyły w symbolicznym ostrzeżeniu przed katastrofą klimatyczną. Akcji towarzyszyły działania redakcyjne na stronie głównej Gazeta.pl, a jej zasięg oszacowano na 500 mln odbiorców na całym świecie.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze