11.05.22, 16:00

Gazeta.pl organizuje IV edycję akcji Reklamy dla klimatu

Nowa edycja ekologicznej akcji Gazeta.pl, fot.: materiały prasowe

Gazeta.pl powraca z projektem „Reklama dla klimatu”, którego celem jest promowanie proekologicznych postaw przedsiębiorców. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji, aby pokazać swój projekt na stronie głównej portalu, trzeba będzie zapłacić przynajmniej 1 tys. zł, które zostaną przekazane Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze. Akcja rozpocznie się 13 maja br. i potrwa do 28 sierpnia br.

Akcja „Reklama dla klimatu” organizowana przez serwis Gazeta.pl, od prawie dwóch lat nagradza proekologiczne postawy przedsiębiorców oraz szerzy świadomość w tym zakresie. W dwóch pierwszych edycjach projektu wybrane inicjatywy były prezentowane na stronie głównej Gazeta.pl za symboliczną złotówkę. Od trzeciej edycji – w odmienionej formule akcji portal pobiera opłatę w wysokości minimum 1 tys. zł, a przychód przeznacza na walkę z kryzysem klimatycznym. Zebrane w ramach akcji środki zasilają konto Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze.

W Gazeta.pl wierzymy, że walka z kryzysem klimatycznym wciąż jest możliwa, ale potrzebne jest szybkie i sprawne działanie” – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. „Nie chcemy ograniczać się jedynie do przekazywania rzetelnych informacji w tym zakresie – zależy nam również na podejmowaniu realnych kroków. To, dlatego powstała akcja „Reklama dla klimatu”, która wspiera proekologiczne inicjatywy i pozwala zbierać środki na rzecz środowiska” – dodaje Wiercińska.

Akcja „Reklama dla klimatu” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców. W ciągu trzech edycji projektu portal otrzymał 155 zgłoszeń, a użytkownicy mieli okazję poznać aż 46 inicjatyw. Nowa odsłona akcji rozpocznie się 13 maja br. i potrwa do 28 sierpnia br.

Tematy ekologiczne często w Gazeta.pl 

Gazeta.pl często sięga po tematyke ekologiczną. Jako pierwszy portal horyzontalny w Polsce wyodrębniła ona dział poświęcony środowisku - Zielona.Gazeta.pl. Redakcja Gazeta.pl nawiązała też partnerstwo z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz dołączyła do globalnej inicjatywy Covering Climate Now , zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym, m.in.: AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, „Libération” i „Die Tageszeitung”. Jednym z przejawów zaangażowania się w walkę z kryzysem klimatycznym była akcja „Alarm dla klimatu”, podczas której w sześciu polskich miastach syreny alarmowe zawyły w symbolicznym ostrzeżeniu przed katastrofą klimatyczną. Akcji towarzyszyły działania redakcyjne na stronie głównej Gazeta.pl, a jej zasięg oszacowano na 500 mln odbiorców na całym świecie.

Komentarze

Powiązane

10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
04.06.24, 07:30
| internet » informacje
Galą Gwiazd Plejady 2024 powraca w odświeżonej formule
Serwis Plejada.pl po trzech latach przerwy wraca do organizacji Gali Gwiazd Plejady. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 18 czerwca br. w Warszawie. Poprzedza je plebiscyt, w którym internauci wybierają Gwiazdy Plejady w pięciu wyjątkowych i zupełnie nowych kategoriach.
30.05.24, 21:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com w I kw. 2024 r.: zwiększa swoje przychody i inwestuje mimo wymagającej sytuacji rynkowej
Answear.com podsumowuje I kw. 2024 r. Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży, a także przeprowadziła inwestycje związane z uruchomieniem dwóch concept store w Warszawie dla marki PRM oraz Answear.
29.05.24, 11:41
| internet » informacje
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków uruchamia platformę Znany Konserwator
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków oficjalnie uruchomił 27 maja br. platformę Znany Konserwator. To pierwsza baza danych, która ma połączyć wykwalifikowanych specjalistów z osobami potrzebującymi wsparcia przy remontach i konserwacji zabytków.
29.05.24, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
WP wprowadza CEEId. To alternatywa w świecie bez cookies
WP wprowadza identyfikator CEEId, który umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.