12.05.22, 10:05

Basia Szatanik w zespole agencji 19 Południk

Basia Szatanik, fot.: materiały prasowe

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Barbara Szatanik, która będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.

Szatanik przez ostatnie kilka lat była odpowiedzialna za marketing w Alkemie Group, prowadząc marki z kategorii skin care: Alkmie i MomMe Cosmetics. Projektowała od strony strategicznej i wprowadzała na rynek także markę kosmetyczną Phlov by Anna Lewandowska.

Basia Szatanik posiada również doświadczenie agencyjne. Przez kilka lat pracowała jako Senior Strategic Planner w firmie consultingowej Kubuj Strategia, realizując projekty dla takich marek jak Tymbark, Lubella, Tiger, Łomża, Energa, Łowicz, Tchibo czy Okocim. Wcześniej związana była również z agencją Ogilvy, gdzie zasilała dział strategii w obsłudze m. in. marek Milka, Delma, Ford, Dr. Irena Eris, IBM, Chiquita, Link4 czy PayBack.

Komentarze

Powiązane

06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.
05.12.23, 16:45
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Czarnecka przechodzi do KERRIS
Agnieszka Czarnecka dołączyła do zespołu KERRIS i objęła stanowisko Senior Account Manager.
05.12.23, 12:45
| reklama & PR » informacje
JUVIT – Dbaj o siebie, jak o dziecko. Kampania marki Juvit od Hasco-Lek
Marka JUVIT, obecna na polskim rynku od blisko 25 lat, jesienią br. przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych.
05.12.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
STRÖER rozbudowuje zespół zarządzający firmą
Firma STRÖER Polska rozbudowuje zespół zarządzający spółką.
05.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Tears of Joy w szeregach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy przystąpiła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.