13.05.22, 11:50
Gerber Organic Plant-tastic.100% roślinnych dań dla najmłodszych w kampanii marki Gerber
Gerber stworzył linię 100% roślinnych, zbilansowanych dań dla niemowląt i małych dzieci. Debiut na rynku wspiera kampania prezentująca nowości produktowe Gerber Organic Plant-tastic.
Nowa linia składa się z sześciu posiłków, z których każdy stanowi połącznie warzyw, nasion roślin strączkowych i zbóż. Nowości to propozycje dla maluszków po óśmy Miesiącu życia.
Launch nowej linii produktów związany jest z komunikacją marketingową, która ruszyła 12 maja i potrwa do 14 czerwca br. Promocję wspierać będą: komunikacja na platformach VOD i YouTube, angażujące posty i kreacje w mediach społecznościowych Gerber, mobile push, TV Sync oraz materiały POS w punktach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce. Spoty 15 s i 6 s są adaptacją globalnej akcji.
Agencją odpowiedzialną za komunikację marketingową jest RED8 Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się UM Thrive, a adaptację reklamy przygotowało studio ORKA Film Sp z o. o. Za koncept odpowiada Ogilvy, natomiast za komunikację PR – Great Minds.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze