16.05.22, 17:06

Marka Fantasia promuje kobiety z pasjami

Nowa kampania w social mediach marki Fantasia, fot.: materiały prasowe

Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.

Marka Fantasia od dawna współpracuje z kobiecymi markami i artystkami, wspierając kreatywność w wyrażaniu siebie. Kooperacja z Femi Stories zaowocowała minikolekcją ubrań, z kolei współpraca z Anią Kruk – biżuterią, a część zysku ze sprzedaży „Fantasii z różowymi kulkami” przeznaczane jest na wsparcie Akademii Mocy Kobiet.

W swojej najnowszej komunikacji social mediowej Fantasia będzie opowiadać o utalentowanych kobietach i pokazywać je jako inspirację dla innych. W ten sposób marka chce pomagać dotrzeć realizującym swoje pasje dziewczynom do szerszej publiczności, zmieniając przy tym swój profil w platformę dla zdolnych Polek. Robi to poprzez stworzenie #TeamFantasia.

Do projektu zaproszono kobiety, które wyrażają się w kreatywny sposób przez pryzmat swoich pasji. Na profilu marki pojawią się zarówno ilustratorki, jak i projektantki ubrań czy jubilerki, które marka chce wypromować. Marka podkreśla, że ich działania wpisują się w idee marki, takie jak niezależność twórczą, chęć autoekspresji oraz wieloznaczność kobiecości.

Pomysł za całą koncepcją komunikacji, którą zaproponowała nam NAV agency, mocno nawiązuje do manifestu marki Fantasia. Jest to nowe, niekonwencjonalne podejście do postowania, które w 100% odpowiada na nasze potrzeby, a przy tym tworzy wspólny, estetyczny feed na naszym Instagramie. Dodatkowo czujemy, że wykorzystujemy naszą platformę do robienia czegoś dobrego – do promowania utalentowanych kobiet, z których wiele przekuło swoją pasję samodzielnie przez siebie prowadzony biznes” – mówi Ewa Jakuć, Brand Manager Fantasia.

Projekt #TeamFantasia wystartował w kwietniu br. Każdego miesiąca marka prezentować będzie kolejną twórczynię, którą zaprosiła do współpracy. Pierwszą z nich jest Iza Bułeczka – ilustratorka i edukatorka sztuki, która swoimi pracami promuje feminizm i siłę kobiet.

Komentarze

Powiązane

18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
17.07.24, 12:49
| reklama & PR » ludzie
Urszula Zielińska awansuje, a Bartosz Teresiak dołącza do VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu agencji dołączył Bartosz Teresiak.
16.07.24, 18:27
| reklama & PR » informacje
Justtag Group kupuje sieć Adrino
Firma Justtag Group, działająca na rynku platform data-as-a-service w regionie CEE, przejęła Adrino - sieć reklamy native. Tym samym oferta Justtag Group poszerzyła się m.in. o usługi z zakresu reklamy natywnej.
16.07.24, 15:06
| reklama & PR » informacje
Marta Kołodziejska dyrektorką marketingu i komunikacji w Savills
Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, zatrudniła Martę Kołodziejską na stanowisku dyrektora marketingu i komunikacji. 
16.07.24, 12:54
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Odświeżona odsłona kampanii marki Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
16.07.24, 12:16
| reklama & PR » informacje
Hochland wybiera LUCKYYOU
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU.
16.07.24, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Ciebiada awansowała w oLIVE media
Paulina Ciebiada w czerwcu br. awansowała na stanowisko content marketing specjalistki. Z agencją oLIVE media związana jest od września 2023 r. 
15.07.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. Jak tłumaczy agencja, zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – Praktyka Kreatywna i Praktyka Mediowa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.