20.05.22, 08:16
Moc natury, potęga nauki. Kampania telewizyjna leku Venescin Forte
Rozpoczęła się kampania Venescin Forte od Herbapolu Wrocław w największych stacjach TV. Optima Marketing Group odpowiada za kreację kampanii.
Hasło kampanii, która swym zasięgiem obejmie ogólnopolskie, tematyczne stacje TV oraz internet, to „Moc natury, potęga nauki”. Ma ono podkreślać, że Venescin Forte to dobre rozwiązanie zarówno dla tych, którzy przy wyborze leków kierują się naturalnym składem, jak również dla tych dla których ważna jest weryfikacja skuteczności działania składników w badaniach naukowych. Grupę docelową kampanii stanowią kobiety 35+.
Za przygotowanie koncepcji komunikacji, kreację oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Realizacją produkcji spotu zajął się F1LM, a zakupem mediów Media Concept.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze