19.05.22, 07:00
Grupa RMF nie podniesie cen reklam na wakacje
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 r.
W I kwartale br. radio RMF FM odnotowało rekordową słuchalność – udział w czasie słuchania stacji wyniósł 31,3 proc. RMF FM jako jedyna stacja przekroczyła barierę 30 proc. udziału w 22-letniej historii pomiaru słuchalności. Pozostałe stacje Grupy RMF generują odpowiednio: RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) - 3,6 proc. udziału w rynku, a RMF Classic – 1,5 proc. (Radio Track, Kantar Polska, target: wszyscy 15-75 lat, fala: 02-04.2022 (jeśli nie zaznaczono inaczej).
„Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną (…)” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Cenniki letnie obowiązywać będą od 4 lipca do 28 sierpnia 2022 r. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).
Komentarze