26.05.22, 14:00
Wycieczka do Paryża główną nagrodą w loterii marki Lavazza
Lavazza, włoska marka kawy, ruszyła z ogólnopolską loterią, która będzie koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
W ogólnopolskiej loterii marka nawiązuje do turnieju Roland-Garros, którego jest sponsorem. Trzech zwycięzców wraz z osobami towarzyszącymi spędzi cztery dni w stolicy Francji. Nagrodami drugiego i trzeciego stopnia są zestawy gadżetów Roland-Garros oraz zestawy kaw i kubków Lavazza & Roland-Garros.
Aby wziąć udział w losowaniu, do 5 czerwca br., uczestnicy muszą zakupić dwie różne kawy Lavazza i zarejestrować paragon na stronie loterii. Wyróżnikiem aktywacji jest niestandardowy mechanizm, który wykorzystuje natywne funkcje telefonu i dodatkowo uatrakcyjnia cały proces wyłonienia zwycięzcy. Aby dowiedzieć się, czy wygrałeś ktoś wygrał, trzeba potrząsnąć telefonem. Spowoduje to rozsypanie się ziaren na boki i ujawnienie informacji o wygranej lub jej braku.
Agencja NAV odpowiada za koncepcję, mechanizm, dobór nagród (w tym zaplanowanie wyjazdów do Paryża). Agencja odpowiada również za kompleksową obsługę prawną i finansową loterii, development strony oraz kreację POSM. Marka Lavazza od 2011 r. związana jest ze światem tenisa. Od tego czasu firma kontynuuje szerzenie włoskiej tradycji picia kawy na imprezach tenisowych na całym świecie - Wimbledon, Roland Garros, US Open i Australian Open.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze