24.05.22, 08:00

Telewizja Polska zwiększa zasięg swoich kanałów na Litwie. TVP World i Biełsat debiutują na litewskim rynku

Telewizja Polska poszerzyła ofertę i zasięg swoich kanałów na Litwie, fot.: materiały prasowe

W maju br. TVP World oraz Biełsat TV będą dostępne na Wileńszczyźnie dla widzów korzystających z Naziemnej Telewizji Cyfrowej. 

Multipleks regionalny swoim zasięgiem obejmuje Wilno i jego okolice (rejony: święciański, solecznicki i wileński), docierając do ponad 20 proc. populacji Litwy. Znajdują się na nim także cztery inne kanały Telewizji Polskiej: TVP Wilno, TVP Info, TVP Historia 2, TVP Polonia.

Telewizja Polska uzyskała również koncesję od regulatora litewskiego LRTK na nadawanie sześciu kanałów na multipleksie ogólnokrajowym (MUX-2) i wraz z partnerem technologicznym prowadzi prace nad ich uruchomieniem. Dzięki temu kanały TVP Wilno, TVP Info, TVP Historia 2, TVP Polonia, TVP World i Biełsat TV będą dostępne w sumie dla około 2/3 populacji Litwy.

Uruchomienie kolejnych kanałów Telewizji Polskiej na Litwie – w szczególności TVP World i Biełsat TV pozwoli wszystkim widzom w tym kraju poznać polski i regionalny punkt widzenia na wydarzenia w obszarze Trójmorza oraz całego świata. Telewizja Polska chce docierać ze swoją ofertą programową nie tylko do Polonii, ale i do wszystkich mieszkańców Litwy, wierząc, że warto odwoływać się do dobrego dziedzictwa współpracy. Obecność kanałów TVP na Litwie jest gwarantem dostarczenia informacji z dbałością o prawdę i zgodność z rzeczywistością, przeciwstawnych do propagandy szerzonej przez media rosyjskie i białoruskie” – mówi Mateusz Matyszkowicz, Członek Zarządu Telewizji Polskiej.

Również w maju największy operator kablowy na Litwie - firma Telia - włączyła do swojej oferty dwa kolejne kanały Telewizji Polskiej: TVP World i TVP Info. Dostępne są one dla abonentów sieci posiadających pakiet Midi i Maxi. W ofercie operatora znajdują się już TVP Wilno i TVP Polonia.

Komentarze

Powiązane

07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
06.09.24, 14:20
| telewizja / VOD » badania rynku
Blisko 4 mln widzów meczu Szkocja – Polska w Telewizji Polskiej
Polska reprezentacja piłki nożnej zwycięstwem nad Szkotami w Glasgow zainaugurowała rozgrywki Ligi Narodów 2024/25. Transmisję meczu w TVP1 i TVP Sport oglądało ponad 3 mln widzów. Kolejne 500 tys. osób śledziło rozgrywkę poza domem. Była to najliczniej oglądana pozycja dnia.
06.09.24, 10:20
| telewizja / VOD » seriale
Wichrowe wzgórza, Minuta ciszy, Kawa z kardamonem i Profilerka. Premiery seriali w TVP1
W piątek, 6 września br. w TVP1 zadebiutują dwa seriale: turecka telenowela „Wichrowe wzgórza” i polska „Minuty ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. Dzień później Jedynka pokaże ukraiński serial kostiumowy „Kawę z kardamonem” i kryminał pt. „Profilerka”.
05.09.24, 17:58
| telewizja / VOD » ludzie
Agnieszka Prachniak awansowała w TVP Sport. Została Zastępcą Dyrektora ds. Programowych
Na początku września br., Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.