28.05.22, 10:00

Gazeta Wyborcza i marka Toyota z 17. edycją akcji charytatywnej z okazji Dnia Dziecka

Zapowiedź akcji charytatywnej, fot.: materiały prasowe

Po raz 17. „Gazeta Wyborcza” wspólnie z marką Toyota organizuje akcję charytatywną, której celem jest pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom. W tym roku dzięki specjalnej reklamie oraz licznym publikacjom projekt wesprze Fundację Herosi, pomagającą m.in. najmłodszym pacjentom z chorobami nowotworowymi. Dzień Dziecka to najlepsza okazja do przypomnienia wszystkim, że zdrowie dzieci jest jedną z najcenniejszych wartości.

Od 19 maja 2022 r. na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów”, w ich serwisach internetowych – także lokalnych oraz na Wyborcza.biz i w magazynie „Wolna Sobota” ukazują się artykuły dotyczące działalności Fundacji Herosi – organizacji pomagającej w tym roku również dzieciom z Ukrainy. Tematami artykułów, quizów i wywiadów związanych z projektem są również nostalgia za dzieciństwem.

Kulminacja akcji zaplanowana jest na 31 maja i 1 czerwca br. W tych dniach, oprócz kolejnych publikacji na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl, czytelnicy i czytelniczki tradycyjnych wydań „Gazety Wyborczej” zobaczą okładki dziennika przygotowane na tę okazję oraz specjalny format reklamowy. Środki związane z zakupem reklam zostaną przekazane na działania Fundacji Herosi.

Ideą akcji „Wyborczej” i firmy Toyota Central Europe jest pomoc dzieciom, dlatego specjalna kampania reklamowa emitowana 31 maja oraz w Dniu Dziecka służy wsparciu Fundacji Herosi, pomagającej dzieciom cierpiącym na choroby nowotworowe oraz podopiecznym domów dziecka. Fundacja współpracuje z Kliniką Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży przy Instytucie Matki i Dziecka, wspiera też chore dzieci w spełnianiu ich marzeń.

Akcja wspierała już wiele projektów

Projekt zakończy się 25 czerwca 2022 r. W poprzednich latach środki zebrane w ramach akcji „Wyborczej” i marki Toyota pomogły małym podopiecznym, m.in. Fundacji Gajusz, Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą, Stowarzyszenia Łódzkie Hospicjum dla Dzieci – Łupkowa, Fundacji Pomóż Im na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenia Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkiego Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk Nadziei, Fundacji Niesiemy Nadzieję z Poznania oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.23, 13:52
| prasa » informacje
Uroczysta gala plebiscytu Superbohaterka Wysokich Obcasów 2022 już 20 marca
Redakcja „Wysokich Obcasów” 20 marca br. ogłosi, kto zostanie Superbohaterką 2022 roku. Finałowa gala plebiscytu odbędzie się w warszawskim Teatrze Studio. 
19.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 marca?
18.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje swoje działania
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
17.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.23, 12:15
| prasa » informacje
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
16.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.23, 11:23
| prasa » informacje
Kupony rabatowe na Stylowe Zakupy w Twoim Stylu i Pani
Akcja „Stylowe Zakupy” potrwa sześć dni na przełomie marca i kwietnia br. Kupony rabatowe pojawią się w magazynach Wydawnictwa Bauer - „Twoim Stylu” oraz „Pani”.
15.03.23, 10:29
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.