01.06.22, 07:00
Ośmiu nowych klientów agencji Good One PR
Od stycznia br. grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o osiem marek. Do klientów dołączyły zarówno firmy globalne, jak i rodzime biznesy. Wśród nich jest również fundacja, dla której agencja prowadzi działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
W styczniu br. agencja nawiązała współpracę z Centrum Riviera, największym centrum handlowo-rozrywkowym w Gdyni. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację eventów organizowanych na terenie galerii oraz patronaty medialne. Umowa została podpisana na rok. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.
W lutym br. do grona klientów Good One PR dołączyła globalna firma konsultingowa Kearney, która działa w naszym kraju od 1990 r. Od 1996 r. posiada swoje oficjalne biuro w Warszawie. Na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż. Do zadań agencji należy stworzenie i realizacja strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, działania media relations oraz opracowanie koncepcji i organizacja projektu specjalnego Kearney na polskim rynku. Współpraca obejmuje także wsparcie firmy w zakresie EB oraz doradztwo i rekomendacje w zakresie PR kryzysowego. Agencja wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań dla tej marki. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
W lutym portfolio agencji powiększyło się także o kanadyjską markę Instant Pot, produkująca od 2010 r. elektryczne multicookery. Oficjalnym dystrybutorem w Polsce urządzeń Instant Pot jest spółka Top Concept. Agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient sam zgłosił się do agencji.
Rabkoland i Julinek Park klientami agencji
W kwietniu agencja rozpoczęła działania dla Julinek Park zlokalizowanego w Lesznie k. Warszawy. W Julinku znajduje się największy na Mazowszu park linowy oraz wiele innych atrakcji. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Jest to współpraca projektowa, która potrwa w tym sezonie do 30 września br. Klient sam zgłosił się do agencji.
W połowie kwietnia agencja rozpoczęła również działania dla Rabkolandu, czyli parku rozrywki zlokalizowanego w Rabce-Zdroju. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Umowa została podpisana do 30 września –do końca sezonu trwającego w Rabkolandzie. Agencja realizowała działania komunikacyjne dla tego parku rozrywki również w poprzednim roku.
W kwietniu agencja Good One PR nawiązała współpracę z BIG InfoMonitor, gromadzącym i udostępniającym informacje o wiarygodności płatniczej uczestników rynku. W ramach współpracy agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, w tym media relations oraz pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR oraz działania real time marketing. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.
Działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu
W maju agencja rozpoczęła pracę dla Fundacji Saventic, której głównym zadaniem jest wspieranie szybszej diagnostyki chorób rzadkich. Agencja odpowiada za działania media relations, doradztwo wizerunkowe oraz monitoring mediów. Klient sam zgłosił się do agencji, która realizuje dla niego swoje działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
W maju do grona klientów agencji dołączyła Useme, platforma dla freelancerów oraz zleceniodawców z siedzibą we Wrocławiu. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację skierowaną do partnerów biznesowych oraz wolnych strzelców, realizację działań PR oraz koncepcje kreatywne. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.
Kto odpowiada za działania agencji?
Całość działań dla Centrum Riviera, Instant Pot, Parku Julinek oraz Fundacji Saventic realizuje zespół konsumencki Good One PR, na czele z Iloną Rutkowską, PR Account Manager. Za działania PR dla Rabkolandu odpowiada Marta Paczka, Senior Account Executive, a za działania dla Useme – Paulina Bartkowska, Senior Account Executive. Z kolei za projekty Kearney oraz BIG InfoMonitor odpowiada zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager. Nad całością prac czuwa Ewelina Puławska, Account Director w Good One PR.
Komentarze