02.06.22, 07:00

Sady Braci Sadowników w centrum miasta

KV kampanii Braci Sadowników, fot.: materiały prasowe

Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i w najnowszych działaniach marketingowych zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cape Morris.

Kampania produktowa, która ruszyła na początku maja br, ma na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży i pokazanie szerokiego portfolio marki. Główną rolę grają tu produkty Braci Sadowników.

W warstwie wizualnej na pierwszym planie ma być widoczny przede wszystkim dobrze wyeksponowany produkt, który w połączeniu z chwytliwym hasłem, komentującym otaczającą rzeczywistość, ma być kluczem do złapania uwagi
i wejściem w dialog z odbiorcą. Reklamy są dobrane odpowiednio do panujących warunków pogodowych, ale także do pory dnia, w której pojawiają się na nośnikach. Ten zabieg ma dać odbiorcy uczucie, że reklama aktywnie towarzyszy mu w codziennym rytmie i pointuje to, co przynosi aura - niemalże jak dobry znajomy lub miły przechodzień, który chciałby nawiązać kontakt. To celowy zabieg działań komunikacyjnych przygotowanych przez Cape Morris.

Reklamy wyświetlane są na nośnikach LED w dużych miastach w Polsce. Mogą je zobaczyć mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdyni, Katowic, Łodzi, Sopotu, Sosnowca, Szczecina i Zabrza.

Kampania również na dworcach 

Od czerwca kampania będzie realizowana także na wybranych dworcach PKP. Komunikacja prowadzona na tego rodzaju nośnikach także będzie specjalnie przygotowana. Agencja Cape Morris odwołała się w tych miejscach do wyświetlania komunikatów. Za pomocą dobranych gier słownych, animacje nawiązują, m.in. do znanych wszystkim opóźnień pociągów, przy jednoczesnym odniesieniu do prezentowanych produktów. Dzięki temu w niewymuszony sposób marka chce złapać kontakt z odbiorcą i z przymrużeniem oka zachęcić go do spróbowania całej gamy produktów.

To nie jedyne działania dla Braci Sadowników realizowane przez Cape Morris. Agencja jest autorem kampanii wizerunkowej, która za pośrednictwem dokumentalnych filmów opowiada historię i filozofię marki.

Komentarze

Powiązane

08.09.24, 12:13
| reklama & PR » informacje
Work-Sport Balance. Decathlon startuje z niestandardową kampanią. Zaplanowano działania w Dzień Dobry TVN i Radiu Eska
Marka Decathlon wystartowała z ogólnopolską kampanią „Work-Sport Balance”, w ramach której wprowadza nowy benefit pracowniczy o tej samej nazwie. Jest to reakcja firmy na najnowsze badania Eurostatu, z których wynika, że Polki i Polacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie.
08.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wielka Stopa w kampanii deserów w pouchu od marki Łowicz
Marka Łowicz wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów.
07.09.24, 16:44
| reklama & PR » informacje
Centrum Designu Domoteka współpracuje z agencją Valkea
Centrum Designu Domoteka warszawskie centrum posiadające w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz, rozpoczęło współpracę z agencją Valkea. Partnerstwo ma na celu stworzenie nowej, innowacyjnej strategii oraz linii kreatywnej, które mają podkreślać charakter i ofertę Domoteki.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
07.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Oswoić prądożerców. Nietypowa kampania E.ON Polska
Ruszyła kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd.
06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.