02.06.22, 07:00
Sady Braci Sadowników w centrum miasta
Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i w najnowszych działaniach marketingowych zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cape Morris.
Kampania produktowa, która ruszyła na początku maja br, ma na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży i pokazanie szerokiego portfolio marki. Główną rolę grają tu produkty Braci Sadowników.
W warstwie wizualnej na pierwszym planie ma być widoczny przede wszystkim dobrze wyeksponowany produkt, który w połączeniu z chwytliwym hasłem, komentującym otaczającą rzeczywistość, ma być kluczem do złapania uwagi
i wejściem w dialog z odbiorcą. Reklamy są dobrane odpowiednio do panujących warunków pogodowych, ale także do pory dnia, w której pojawiają się na nośnikach. Ten zabieg ma dać odbiorcy uczucie, że reklama aktywnie towarzyszy mu w codziennym rytmie i pointuje to, co przynosi aura - niemalże jak dobry znajomy lub miły przechodzień, który chciałby nawiązać kontakt. To celowy zabieg działań komunikacyjnych przygotowanych przez Cape Morris.
Reklamy wyświetlane są na nośnikach LED w dużych miastach w Polsce. Mogą je zobaczyć mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdyni, Katowic, Łodzi, Sopotu, Sosnowca, Szczecina i Zabrza.
Kampania również na dworcach
Od czerwca kampania będzie realizowana także na wybranych dworcach PKP. Komunikacja prowadzona na tego rodzaju nośnikach także będzie specjalnie przygotowana. Agencja Cape Morris odwołała się w tych miejscach do wyświetlania komunikatów. Za pomocą dobranych gier słownych, animacje nawiązują, m.in. do znanych wszystkim opóźnień pociągów, przy jednoczesnym odniesieniu do prezentowanych produktów. Dzięki temu w niewymuszony sposób marka chce złapać kontakt z odbiorcą i z przymrużeniem oka zachęcić go do spróbowania całej gamy produktów.
To nie jedyne działania dla Braci Sadowników realizowane przez Cape Morris. Agencja jest autorem kampanii wizerunkowej, która za pośrednictwem dokumentalnych filmów opowiada historię i filozofię marki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze