06.06.22, 12:00

Nic cię nie pokona. Andrzej Bargiel w kampanii enel-sport na ekranach Cinema City

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe

Klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach.

Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Kampania obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce łącznie z kinami BNP Paribas IMAX oraz działania off-screen, tj. emisję materiałów wizualnych na digital poster boxach, ekranach plazmowych oraz video wallach, a także sampling broszur informacyjnych.

Aktywności zostały podzielone na dwa etapy – wiosenno-letni, który właśnie wystartował i jesienno-zimowy, którego start zaplanowany jest na początek września. Bohaterem spotu jest skialpinista Andrzej Bargiel. W spocie porusza ważną kwestię podejścia do aktywności fizycznej, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.

Pierwsza kampania kinowa enel-sport

To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy. Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
19.06.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja promocyjna cashback marki Hisense
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Hisense, Oficjalnego Partnera UEFA EURO 2024, ogólnopolską akcję promocyjną cashback ze zwrotem gwarantowanym.
19.06.24, 19:17
| reklama & PR » ludzie
Ola Głębicka awansowała w Iberionie. Odpowiada za strategię komunikacji firmy
Od czerwca br. Ola Głębicka odpowiada za strategię komunikacji Grupy Iberion i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.