06.06.22, 18:18

Hardmade City Festival odwiedzi w tym roku trzy miasta

Hardmade City Festival 2022 w trzech miastach, fot.: materiały prasowe

Hardmade City Festival w tegorocznej odsłonie odwiedzi trzy miasta. To już druga edycja serii miejskich festiwaliorganizowanych przez markę Hardmade.

Hardmade City Festival wtym roku ponownie odwiedzi Warszawę i Gdańsk i po raz pierwszy zawita do Krakowa. Pierwsze wydarzenie odbędzie się 10 czerwca br. w warszawskim Lunaparku. Na scenie będzie można zobaczyć Bassa Astrala, Kubę Karasia, Glass Hunters, Kuvaua i wielu innych artystów. Zamknięcie weekendu zapewnią Jake The Rapper, Sima i Speys, czyli drużyna SplotuSłonecznego. Hardmade City Festival to nie tylko muzyka. Podczas wydarzenia będzie można wziąć udział w warsztatach tie-dye, spróbować sił w tatuażu, odwiedzić vinyl market i spędzić czas w czasie Jengi XXL.

Następne przystanki Hardmade City Festival to gdańska 100cznia (15-17.07) i krakowskie Forum (5-7.08). Wystąpią tamm.in.: Rosalie, Spisek Jednego, Skarby, Kamp!, Jarecki live, Lulu Malina i Deaf Can Dance. Organizator przewidział również inne atrakcje: : silent disco, vintage market, warsztaty, skate jam.


Za konceptem miejskiego festiwalu stoi marka Hardmade Kompanii Piwowarskiej,. Hardmade City Festival wspiera cykl audycji „II śniadanie by Hardmade” w radiu newonce prowadzonych przez Sworo oraz ekipę influencerską w składzie: Kamil Baks, Katarzyna Wolska, Zuza Ok i Filip Głodek.

Komentarze

Powiązane

17.02.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
BBSpirits i Czysta Odwaga. Marki premium w portfolio Hand Made
Agencja Hand Made rozpoczęła współpracę z nowymi markami premium, które specjalizują się w produkcji luksusowych alkoholi: BBSpirits i Czysta Odwaga. W ramach współpracy agencja zajęła się pełnym opracowaniem dwóch stron internetowych oraz zaprojektowaniem interfejsu użytkownika dla multibrandowego sklepu online.
17.02.25, 18:15
| reklama & PR » informacje
Mieć Grzeszki? To się opłaca! 9434 nagrody w loterii konsumenckiej marki Grześki
Rozpoczęła się loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne.
17.02.25, 13:30
| reklama & PR » informacje
Amooco pracuje dla Cedo
Agencja reklamowa Amooco rozpoczęła współpracę z firmą Cedo –producentem artykułów gospodarstwa domowego i dostawcą marek prywatnych dla europejskich sieci detalicznych. W Polsce Cedo zarządza markami Paclan i Bee Smart.
17.02.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Każde śniadanie może być wyjątkowe. Fanex po raz pierwszy z kampanią w TV
Fanex, polska firma rodzinna z blisko 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, realizuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.
17.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Castorama Polska wybiera mediaHub
Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego.
17.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Doskonały smak wymaga niewiele. Globalna kampania reklamowa marki Rio Mare
Rio Mare, marka działająca w kategorii tuńczyka w puszce, stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja ma skupić się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.
17.02.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zmiany w hoh. Kevin Mglej sprzedaje pakiet większościowy. Szefem zostaje Rafał Janik
Z początkiem lutego br., poprzez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z agencją hoh rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh.
16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.02.25, 16:00
| reklama & PR |
Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu
ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.
16.02.25, 14:11
| reklama & PR |
Zaprojektowane po ludzku. Trzecia edycja kampanii społecznej Wyborczej
„Wyborcza” zainicjowała trzecią edycję kampanii społecznej „Zaprojektowane po ludzku”, promującą produkty, miejsca, usługi i obiekty przyjazne człowiekowi. Partnerem projektu jest Otodom, autor raportów „Szczęśliwy dom”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy