09.06.22, 11:46

POLISH GRAPHIC DESIGN AWARDS 2021

Nagrody wręczane podczas Gali, fot.: Patryk Wiśniewski

4 czerwca 2022 r. na placu Defilad Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz piąty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 150 nominacji, 50 wyróżnień i 30 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2021 r.

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujący projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Kowalczyk, Anna Nowokuńska, Antek Kwiatkowski, Blank Studio, Joanna Grochocka, Kommunikat studio, Kuba Sowiński, Wojciech Kubiena, Marcin Wysocki, Marta Szmyd, Małgorzata Frąckiewicz, Tomek Głowacki, Nika Langosz, Ola Niepsuj, Oskar Podolski, Karol Imiałkowski, Patryk Hardziej, Paweł Mildner, Pigeon Studio, Studio Redkroft, Ryszard Bienert, Szymon Sznajder, Tomasz Berezowski, Uniforma Studio, UVMW, Wiktor Pilipczuk i Wedzicka.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszym Projektantem Roku 2021 został Patryk Hardziej, a najlepszym Zespołem Roku 2021 – studio Uniforma. Zostały wybrane dwa Projekty Roku 2021: identyfikacja „Eonic” autorstwa 247 Studio i film „Polpharma - Las na zawsze” autorstwa Pigeon Studio.

Pełna lista wyróżnień, nagród głównych i specjalnych w konkursie Polish Graphic Design Awards 2021 znajduję się na stronie konkursu: https://www.polishgraphicdesign.com/awards/wyniki2021

Strona: www.polishgraphicdesign.com

Ogólny FB: https://www.facebook.com/polishgraphicdesign

Instagram: https://www.instagram.com/polishgraphicdesign/

patroni branżowi:

Fundacja Bęc Zmiana, The Brief - co znosi psychika grafika, Polska Izba Opakowań 

patroni medialni: 

portalmedialny.pl, Formy, GrafMag, Notes na 6 tygodni, Design Alley, Dailyweb, Hiro magazyn, Świat Druku, Rynek Papierniczy.pl, Świat Poligrafii, Decybele Dizajnu, Polska Ilustracja dla Dzieci

Komentarze

Powiązane

08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
07.11.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marioinex promuje klocki Mini Waffle
Marioinex, producent zabawek kreatywnych, wystartował z kampanią promującą flagowy produkt marki – klocki Mini Waffle.
07.11.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
SMEO wybiera PR Calling
We wrześniu br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej.
07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.