09.06.22, 11:46

POLISH GRAPHIC DESIGN AWARDS 2021

Nagrody wręczane podczas Gali, fot.: Patryk Wiśniewski

4 czerwca 2022 r. na placu Defilad Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz piąty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 150 nominacji, 50 wyróżnień i 30 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2021 r.

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujący projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Kowalczyk, Anna Nowokuńska, Antek Kwiatkowski, Blank Studio, Joanna Grochocka, Kommunikat studio, Kuba Sowiński, Wojciech Kubiena, Marcin Wysocki, Marta Szmyd, Małgorzata Frąckiewicz, Tomek Głowacki, Nika Langosz, Ola Niepsuj, Oskar Podolski, Karol Imiałkowski, Patryk Hardziej, Paweł Mildner, Pigeon Studio, Studio Redkroft, Ryszard Bienert, Szymon Sznajder, Tomasz Berezowski, Uniforma Studio, UVMW, Wiktor Pilipczuk i Wedzicka.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszym Projektantem Roku 2021 został Patryk Hardziej, a najlepszym Zespołem Roku 2021 – studio Uniforma. Zostały wybrane dwa Projekty Roku 2021: identyfikacja „Eonic” autorstwa 247 Studio i film „Polpharma - Las na zawsze” autorstwa Pigeon Studio.

Pełna lista wyróżnień, nagród głównych i specjalnych w konkursie Polish Graphic Design Awards 2021 znajduję się na stronie konkursu: https://www.polishgraphicdesign.com/awards/wyniki2021

Strona: www.polishgraphicdesign.com

Ogólny FB: https://www.facebook.com/polishgraphicdesign

Instagram: https://www.instagram.com/polishgraphicdesign/

patroni branżowi:

Fundacja Bęc Zmiana, The Brief - co znosi psychika grafika, Polska Izba Opakowań 

patroni medialni: 

portalmedialny.pl, Formy, GrafMag, Notes na 6 tygodni, Design Alley, Dailyweb, Hiro magazyn, Świat Druku, Rynek Papierniczy.pl, Świat Poligrafii, Decybele Dizajnu, Polska Ilustracja dla Dzieci

Komentarze

Powiązane

21.03.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
20.03.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Nic nie musisz. Wszystko możesz. Kampania marki KROSS
W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS pod hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Marka rozpoczyna sezon motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję.
20.03.23, 19:35
| reklama & PR » informacje
Soundly by Platige. Studio Platige Sound od teraz działa pod nową nazwą
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
20.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Labcon i Mediaplus drugi rok z rzędu realizują kampanię dla marki Nutribullet
Trwa kampania świadomościowa marki Nutribullet, która znana jest z produkcji blenderów osobistych zaprojektowanych tak, aby zachować pełnię składników odżywczych i witamin w przygotowywanych potrawach. Po raz kolejny kampania jest realizowana przez agencję Labcon i dom mediowy Mediaplus.
20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.