09.06.22, 21:00
Kolejna odsłona kampanii firmy Provident w ramach platformy Mam plan
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.
Trójka muzyków, którzy w każdym kolejnym spocie zmieniają swój image, wciela się tym razem w góralską kapelę, żeby zaśpiewać o "megałofercie" Providenta. Kampania promuje jednocześnie multikanałowość marki, czyli trzy sposoby wzięcia pożyczki. Spot jest utrzymany w formie videoclipu, w którym elementy tradycyjnego podhalańskiego folkloru mieszają się z nowoczesną stylistyką.
Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze