20.06.22, 12:11
CDA dzięki współpracy z NetRange chce zwiększyć zasięg na odbiornikach TV
Spółka CDA rozpoczęła współpracę z firmą NetRange, globalnym dostawcą rozwiązań dla Smart TV.
Dzięki współpracy między firmami, aplikacja CDA zwiększy zasięg na telewizorach, m.in. takich marek jak SHARP, Beko, Grundig, Blaupunkt, Dyon, Changhong, Konka czy KTC w Polsce i całej Europie.
NetRange to niezależny, globalny dostawca rozwiązań Smart TV współpracujący z kilkudziesięcioma producentami i dostawcami odbiornikówTV. Według danych firmy NetRange liczba odbiorników z ich rozwiązaniem Smart TV w całej Europie przekracza 2,8 mln urządzeń, z czego blisko 100 tys. przypada na Polskę. Do końca tego roku NetRange chce zwiększyć swój zasięg w Polsce do 250 tys., a w całej Europie do ponad 5 mln.
Z aplikacji CDA korzystają zarówno użytkownicy w Polsce, jak i w Europie. Oprócz wersji na urządzenia mobilne (Android oraz iOS), aplikacja dostępna jest na telewizorach wszystkich najważniejszych producentów.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze