22.06.22, 08:00

Murale marki Coca-Cola w Warszawie

Mural Warszawa Żelazna - Coca-Cola, fot.: Michał Dziurkowski

W stolicy pojawiły się już dwa z trzech warszawskich murali przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. To kolejne punkty na mapie urodzinowych kreacji Coca-Cola. Murale są elementem jubileuszowej kampanii Coca-Cola, która już od 50 lat jest obecna na polskim rynku.

W 1972 r. pierwsza konturowa butelka Coca-Cola zeszła z linii produkcyjnej w Warszawskich Zakładach Piwowarskich. Obecnie aż 92 proc. napojów sprzedawanych w Polsce jest produkowanych w kraju, a z każdej złotówki wydanej na produkty Coca-Cola, w Polsce zostaje 71 groszy.

Projekt jednego z trzech warszawskich murali Coca-Cola prezentuje ikoniczną, konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju. Grafika wskazuje właśnie na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja napoju. Mural został namalowany na budynku przy ulicy Żelaznej 67.

Kolejna artystyczna kreacja Coca-Cola znajduje się przy ul. Zamoyskiego 37. Utrzymana jest w nowoczesnym stylu, przedstawia parę konturowych butelek i hasło aktualnej platformy komunikacyjnej – „Real Magic” („Magia chwil przeżytych razem”). Na muralu umieszczono również logo Hug (przytulenie), inspirowane tym, jak znak towarowy Coca-Cola wygląda na butelkach i puszkach – graficzne zawinięcie logo sprawia wrażenie obejmowania, przytulenia. Zarówno jeden, jak i drugi mural po zmroku zdobi animowana iluminacja.

Kolejny mural lada dzień

Trzeci mural pojawi się w najbliższych dniach na bocznej ścianie parkingu przy ulicy Parkingowej 27. Mural będzie podkreślał „magię chwil przeżytych razem”, która jest ideą tegorocznych obchodów i wyrazem wartości, które towarzyszą Coca-Cola od samego początku jej obecności w Polsce. W związku z tym, że zostanie namalowany w dolnej części budynku, będzie stanowił tło do wspólnych zdjęć z bliskimi, przyjaciółmi.

Warszawskie murale są kontynuacją i podkreśleniem artystycznego wkładu marki w popkulturę, który można obserwować od 50-ciu lat jej obecności w Polsce. To również kolejny punkt na mapie jubileuszowych murali Coca-Cola. W maju, stworzone z myślą o lokalnych społecznościach kreacje zdobiły ściany budynków w Gdyni, Łodzi, Krakowie i Katowicach. W swojej stylistyce nawiązywały do architektury i elementów charakterystycznych dla poszczególnych miast lub podkreślały historyczne nawiązanie do początków Coca-Cola w Polsce. Za realizację murali odpowiedzialne jest Good Looking Studio.

Murale są kolejnym elementem działań realizowanych w ramach jubileuszu. Z tej okazji, 19 maja swoją premierę miał singiel „Magia jest w nas” Sary James –piosenkarki młodego pokolenia. Ta nowa aranżacja przeboju z lat 90., wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas” opowiada o byciu razem, radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną.

Komentarze

Powiązane

22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
21.04.24, 18:50
| reklama & PR » informacje
Loteria Sephora Polska dla członków Klubu Sephora UNLIMITED. Do wygrania 2500 nagród natychmiastowych
Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną na 25. urodziny sieci sklepów Sephora Polska, która potrwa do 28 kwietnia br. 
21.04.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, firma działająca w obszarze rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
20.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Przyjaźń od kuchni. Kampania McDonald’s
Marka McDonald’s ruszyła z kampanią „McDonald’s. Przyjaźń od kuchni”. Projekt ma pokazać, że w pracy również jest miejsce na budowanie trwałych relacji. 
20.04.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Magda Mołek ambasadorką gamy Neovadiol od Vichy
Magda Mołek, znana jako ceniona dziennikarka i osobowość medialna, niedawno podjęła nową rolę jako ambasadorka linii kosmetyków NEOVADIOL od VICHY. Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. 
19.04.24, 18:55
| reklama & PR » informacje
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay
Gama filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay ogłosiła, że Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy