04.07.22, 18:22

Miasto na jedną noc. II edycja letniej akcji Wyborczej

KV akcji "Miasto na jedną noc", fot.: materiały prasowe

10 weekendów i 10 miejscowości – reporterzy redakcji lokalnych „Wyborczej” wyruszyli w Polskę, by zwiedzić miasta małe i duże, znane i mniej znane, pełne turystów i te mniej popularne. Łączy je jedno – warto tam wpaść przynajmniej na dzień lub dwa. Materiały z ciekawych miejsc pojawią się w ramach II edycji akcji „Miasto na jedną noc”.

W wakacje 2021 r. reporterzy „Wyborczej” odwiedzili, m.in. Wrocław, Kazimierz Dolny, Chełmno, Augustów, Rzeszów i Bydgoszcz. Spacerowali po rynkach, odwiedzali muzea, szukali ciekawostek, próbowali miejscowej kuchni, a przede wszystkim - rozmawiali z mieszkańcami. Podobnie jest i w tym roku – w ramach tegorocznej akcji „Miasto na jedną noc” dziennikarze opowiadają, m.in. dlaczego warto wybrać dane miejsce, jak tam dotrzeć, co zwiedzić, gdzie się zatrzymać i co zjeść.

Na początku Wałbrzych

Nową odsłonę cyklu „Miasto na jedną noc” rozpoczęły 25 czerwca publikacje poświęcone Wałbrzychowi, który odwiedziła Marta Danielewicz z poznańskiej „Wyborczej”. W ostatnią sobotę na Wyborcza.pl pojawiła się relacja z wizyty w Poznaniu – będzie ją można czytać na Poznan.Wyborcza.pl i Wyborcza.pl/miastonajednanoc.Następne miasta na trasie reporterów lokalnych dziennika to m.in. Tarnowskie Góry, Uniejów, Lidzbark Warmiński, Zamość i Krynica. Akcja potrwa do 28 sierpnia, a zakończą ją materiały poświęcone Sandomierzowi.

Oprócz tego pod adresem Wyborcza.pl/wakacje internauci i internautki mogą znaleźć wszystkie publikacje redakcji „Wyborczej” poświęcone wakacyjnym tematom, m.in. ranking najpiękniejszych polskich plaż, przegląd najciekawszych wydarzeń i koncertów - również lokalnych, a także mnóstwo podpowiedzi, jak spędzać lato - wszystko pod hasłem „Wakacje 2022”.

Publikacje przygotowane w ramach akcji „Miasto na jedną noc” są promowane na łamach tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl, na profilach dziennika, m.in. na Facebook i Instagramie, a także w newsletterach Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół działu marketingu „Gazety Wyborczej”.

Komentarze

Powiązane

18.04.24, 15:00
| prasa » informacje
Piąte urodziny Forbes Women. Specjalna wystawa plenerowa w warszawskich Łazienkach
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer). Najnowsze urodzinowe wydanie czasopisma zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich pięciu lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska.
18.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 kwietnia?
17.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 kwietnia?
16.04.24, 20:28
| prasa » informacje
Świat Wiedzy Extra. 150 pytań i odpowiedzi
17 kwietnia br. na rynku prasowym ukaże się najnowsze wydanie magazynu „Świat Wiedzy Extra” (Wydawnictwo Bauer).
16.04.24, 15:30
| prasa » informacje
Wysokie Obcasy świętują 25. urodziny
Wysokie Obcasy obchodzą w kwietniu br. 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a 13 kwietnia br. ukazało się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
16.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 kwietnia?
15.04.24, 13:12
| prasa » ludzie
Dział sprzedaży Wyborczej wzmacnia warszawski region
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.
15.04.24, 11:54
| prasa » informacje
Polska Press Grupa rozstaje się z redaktorem naczelnym Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego
Zarząd Polska Press Grupy informuje pożegnał się z kolejnym redaktorem naczelnym – tym razem „Dziennika Łódzkiego i „Expressu Ilustrowanego.
15.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 kwietnia?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy