18.07.22, 08:00

Biuro Reklamy TVP ogłosiło cennik na Mistrzostwa Świata Katar 2022

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Mecze emitowane będą w TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP 4K oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zgodnie z zasadami licencji pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy – od 30 czerwca, do 10 lipca br. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 20 lipca.

W cenniku reklamowym najdroższe będa bloki reklamowe przy meczach Polaków. Najwyżej wycenione są reklamy przy starciu Polski z Argentyną. Cena 30-sekundowego spotu po pierwszej połowie w sprzedaży łączonej, tj. TVP1 i TVP Sport oraz TVP 4K wynosi 620 300 zł (cena przed rabatami).

Multiscreen nowością w ofercie TVP

Po raz pierwszy w ofercie MŚ w piłce nożnej w ofercie pojawił się sponsoring multiscreen. Zakłada on emisję billboardów sponsorskich zarówno w tv i online – tvpsport.pl i aplikacji TVP Sport – przy dedykowanych treściach. Kontynuowana będzie sprzedaż łączona w reklamie, zakładająca emisję spotu reklamowego na każdej antenie: TVP1 lub TVP2 i TVP Sport. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport. Cała sprzedaż będzie objęta wyłącznie zakupem cennikowym. Jednocześnie przy meczach reprezentacji Polski oraz w fazie pucharowej obowiązują specjalne zasady sprzedaży.

Każda oferta zakłada obecność przy wszystkich audycjach, nie tylko live, lecz także szeregu audycji dodatkowych. W ofercie TVP znalazły się formaty związane z MŚ w Piłce Nożnej, są to m.in. „Droga do Kataru”, „Mundialowy Wieczór”, czy „Dzień na Mundialu”.

Biuro Reklamy TVP proponuje także reklamodawcom ofertę w środowisku digital. Poza standardową reklamą, emitowaną przy meczach transmitowanych na żywo, oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się też inne formy angażujące widzów, jak konkursy oraz działania niestandardowe, w tym reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz nowość - Game Stories Highlights Google OneBox. Kibice będą mieli dostęp do powtórek meczowych w wyszukiwarce Google, również podczas meczów na żywo. Każdy z 64 meczów mistrzostw świata będzie miał dostępny skrót w Google OneBox. Biuro Reklamy TVP przewiduje możliwość ekspozycji marki w tej przestrzeni.

Kiedy odbędą się MŚ? 

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbędą się w dniach 21 listopada - 18 grudnia br. w Katarze. Telewizja Polska ma wyłączne prawa do transmisji wydarzenia.

Komentarze

Powiązane

13.09.23, 19:00
| internet » informacje
Co drugi nastolatek czerpie wiedzę o finansach z TikToka i YouTube’a
Wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Santander Bank Polska pokazują, że nastolatkowie nisko oceniają swoją wiedzę na temat finansów.
12.09.23, 21:15
| internet » informacje
Onet Rano Finansowo powered by BI. Mikołaj Kunica i Marcin Lis gospodarzami nowego formatu Onetu i Business Insider Polska
W ofercie platformy Onet znajdzie się program „Onet Rano Finansowo powered by BI”. To propozycja programowa w ramach formatu „Onet Rano”. Odcinki programu, który przygotowuje redakcja Business Insider Polska, będą emitowane w każdą środę o godz. 10.00.
12.09.23, 12:07
| internet » informacje
Nowa odsłona strony głównej serwisu Medonet.pl
Z początkiem września 2023 r. na stronie głównej Medonet.pl wprowadzono nowy wygląd, który oprócz bardziej przejrzystej nawigacji, oferuje lepszą ekspozycję personalizowanych treści dla użytkowników i reklamodawców.
12.09.23, 06:00
| internet » ludzie
Krzysztof Majak nowym zastępcą redaktora naczelnego Onetu
Krzysztof Majak zostanie zastępcą redaktora naczelnego Onetu, a Piotr Markiewicz będzie nowym szefem strony głównej
06.09.23, 17:45
| internet » informacje
Interia na 48. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Interia, jako jedyny portal horyzontalny w Polsce, objęła patronatem 48. edycję Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Interia uruchomi festiwalowe studio, gdzie eksperci filmowi i reporterzy będą relacjonować wydarzenia festiwalowe i rozmawiać z laureatami nagród.
06.09.23, 10:16
| internet » informacje
Money.pl uruchomił licznik obietnic wyborczych
Money.pl podsumował obietnice komitetów wyborczych, a Forum Obywatelskiego Rozwoju obliczyło ich koszty. Portal udostępnił na stronie licznik, który sumuje te koszty.
06.09.23, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Diginomia – świat cyfrowego biznesu. Agnieszka Mosór rusza z cyklem programów o sztucznej inteligencji i cyfrowej rewolucji w biznesie
Agnieszka Mosór, wieloletnia reporterka i gospodyni „Wydarzeń” w Polsacie, wraca do mediów. Po roku przerwy, dziennikarka rusza z własnym kanałem na YouTube „Diginomia – świat cyfrowego biznesu”.
05.09.23, 15:00
| internet » ludzie
Łukasz Szymak dołącza do Zarządu MZN Property SA oraz Grupy Morizon-Gratka
Z początkiem 2024 r. Łukasz Szymak obejmie funkcję CEO MZN Property SA oraz CEO Grupy Morizon-Gratka, a dotychczas pełniący te obowiązki Jarosław Święcicki przejdzie do rady nadzorczej MZN Property SA. W okresie przejściowym od 1 września br. Szymak będzie pełnił funkcję COO (dyrektora operacyjnego) obu spółek.
05.09.23, 10:01
| internet » informacje
Stan wyjątkowy na wybory. Będą dwie premiery tygodniowo
Od 5 września br. „Stan Wyjątkowy” będzie emitowany dwa razy w tygodniu. Premiery będą się odbywać na stronie głównej Onetu we wtorki o godz. 19:00, w soboty o godz. 20:00 i będą dostępne dla wszystkich użytkowników. Podcast będzie dostępny również w aplikacji Onet Audio.
04.09.23, 17:45
| internet » ludzie
Paweł Pawłowski przechodzi z RMF FM do Wirtualnej Polski
Od września br. do zespołu prowadzących Telewizji WP i programów wideo Wirtualnej Polski dołączył Paweł Pawłowski. Dziennikarz poprowadzi, m.in. programy publicystyczne i newsowe - "Tłit", "Newsroom" i "WP News".
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.