18.07.22, 08:00

Biuro Reklamy TVP ogłosiło cennik na Mistrzostwa Świata Katar 2022

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Mecze emitowane będą w TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP 4K oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zgodnie z zasadami licencji pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy – od 30 czerwca, do 10 lipca br. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 20 lipca.

W cenniku reklamowym najdroższe będa bloki reklamowe przy meczach Polaków. Najwyżej wycenione są reklamy przy starciu Polski z Argentyną. Cena 30-sekundowego spotu po pierwszej połowie w sprzedaży łączonej, tj. TVP1 i TVP Sport oraz TVP 4K wynosi 620 300 zł (cena przed rabatami).

Multiscreen nowością w ofercie TVP

Po raz pierwszy w ofercie MŚ w piłce nożnej w ofercie pojawił się sponsoring multiscreen. Zakłada on emisję billboardów sponsorskich zarówno w tv i online – tvpsport.pl i aplikacji TVP Sport – przy dedykowanych treściach. Kontynuowana będzie sprzedaż łączona w reklamie, zakładająca emisję spotu reklamowego na każdej antenie: TVP1 lub TVP2 i TVP Sport. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport. Cała sprzedaż będzie objęta wyłącznie zakupem cennikowym. Jednocześnie przy meczach reprezentacji Polski oraz w fazie pucharowej obowiązują specjalne zasady sprzedaży.

Każda oferta zakłada obecność przy wszystkich audycjach, nie tylko live, lecz także szeregu audycji dodatkowych. W ofercie TVP znalazły się formaty związane z MŚ w Piłce Nożnej, są to m.in. „Droga do Kataru”, „Mundialowy Wieczór”, czy „Dzień na Mundialu”.

Biuro Reklamy TVP proponuje także reklamodawcom ofertę w środowisku digital. Poza standardową reklamą, emitowaną przy meczach transmitowanych na żywo, oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się też inne formy angażujące widzów, jak konkursy oraz działania niestandardowe, w tym reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz nowość - Game Stories Highlights Google OneBox. Kibice będą mieli dostęp do powtórek meczowych w wyszukiwarce Google, również podczas meczów na żywo. Każdy z 64 meczów mistrzostw świata będzie miał dostępny skrót w Google OneBox. Biuro Reklamy TVP przewiduje możliwość ekspozycji marki w tej przestrzeni.

Kiedy odbędą się MŚ? 

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbędą się w dniach 21 listopada - 18 grudnia br. w Katarze. Telewizja Polska ma wyłączne prawa do transmisji wydarzenia.

Komentarze

Powiązane

31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
25.01.23, 07:30
| internet » informacje
2,9 mld euro kar w Europie za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Łączna wartość kar nałożonych przez europejskich regulatorów za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wyniosła do tej pory 2,9 mld euro - wynika z raportu kancelarii prawnej DLA Piper. 
24.01.23, 12:43
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Media Grupy Agora włączyły się w 31. Finał WOŚP
W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” odbędzie się 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Grupy Agora tradycyjnie wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.
24.01.23, 07:30
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Kamil Wolnicki awansuje w Przeglądzie Sportowym Onet
Kamil Wolnicki, dotychczasowy szef wideo, audio i treści płatnych serwisu, zostanie drugim zastępcą redaktora naczelnego serwisu Przegląd Sportowy Onet.
23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.